• sandra8801

Unga föräldrar i Gbg

Hej! Söker unga föräldrar runt Gbg som vill dela tankar och erfarenheter! Själv är jag 24 år :) min son är 7 månader

• Svar på tråden Unga föräldrar i Gbg
  • EngladMathilda

Hej, Mathilda från Mölndal här. 20 år med en go flicka på snart 20 månader :D Hänger gärna med här och ser vad det finns för andra trevliga föräldrar här :) Jobbar deltid och min dotter går på förskola sen april månad. 

• EngladMathilda
    annaD88 skrev 2012-08-16 14:33:20 följande:
    Hej är snart 24 år har en dotter på snart 3 år och väntar andra barnet i början av nov
    Grattis till graviditeten :) Börjar det bli små nervöst ännu, eller kanske inte alls? Vart i Mölndal bor ni? *nyfiken* :D
  • annaD88
    EngladMathilda skrev 2012-08-17 23:20:00 följande:
    Grattis till graviditeten :) Börjar det bli små nervöst ännu, eller kanske inte alls? Vart i Mölndal bor ni? *nyfiken* :D
    Tack nä inte så faligt än men det kommer väll =) bor i åby sj?
  • sandra8801

Vi ska gå på baby sim I Åby :) Melvin är väldigt snäll, ler och skrattar åt allt och alla, han har precis lärt sig sitta stadigt! Men kryper gör ha inte än.. Gör Hampus det? Äter Hampus bara " annan" mat nu eller är det fortfarande lite ersättning eller amning?? Tycker det är lite svårt med vad man ska ge Melvin för olik mat,han är kräsen med mat ;) Matilda: va jobbar du med? Var det svårt att få dagislats till din lilla dotter? Är lite orolig för de verkar vara svårt att få plats till då Man söker dagislats..

• Qwert

Ok, funderar på att anmäla oss till babysim någonstans oxå:) roligt att han lärt sig sitta, det dröjer nog inte så länge tills han kryper:) Hampus kryper runt för fullt och går längst med möbler och väggar åså. Han äter vanlig mat på dagarna, nån gång ibland kan han få ersättning ett mål men det är inte så ofta, ammar gör jag inte längre. Sover Melvin bra på natten?:)

• EngladMathilda
    annaD88 skrev 2012-08-18 11:24:50 följande:
    Tack nä inte så faligt än men det kommer väll =) bor i åby sj?
    Nej seriöst? Vi med :) bor på kallblodsgatan. Går dottern på förskola ännu? :) 
  • annaD88
    EngladMathilda skrev 2012-08-19 22:46:41 följande:
    Nej seriöst? Vi med :) bor på kallblodsgatan. Går dottern på förskola ännu? :) 
    hehe ok bor på ponnygatan a hon går på katrinebergsförskola den liger vid netto =)
  • EngladMathilda
    annaD88 skrev 2012-08-19 23:31:46 följande:
    hehe ok bor på ponnygatan a hon går på katrinebergsförskola den liger vid netto =)
    Haha, vad heter din tjej? Felicia går på samma dagis. Hon går på lunkentussen ;) 
  • annaD88
    EngladMathilda skrev 2012-08-20 21:59:18 följande:
    Haha, vad heter din tjej? Felicia går på samma dagis. Hon går på lunkentussen ;) 
    Isabella hon går på Trudelutten =)
  • EngladMathilda
    annaD88 skrev 2012-08-21 12:44:50 följande:
    Isabella hon går på Trudelutten =)
    Där ser man! Otippat att man ska hitta någon i området här inne :) Men kul. 
Svar på tråden Unga föräldrar i Gbg