Unga föräldrar i Gbg
Hej! Söker unga föräldrar runt Gbg som vill dela tankar och erfarenheter! Själv är jag 24 år :) min son är 7 månader
Hej! Söker unga föräldrar runt Gbg som vill dela tankar och erfarenheter! Själv är jag 24 år :) min son är 7 månader
Hej, Mathilda från Mölndal här. 20 år med en go flicka på snart 20 månader :D Hänger gärna med här och ser vad det finns för andra trevliga föräldrar här :) Jobbar deltid och min dotter går på förskola sen april månad.
Vi ska gå på baby sim I Åby :) Melvin är väldigt snäll, ler och skrattar åt allt och alla, han har precis lärt sig sitta stadigt! Men kryper gör ha inte än.. Gör Hampus det? Äter Hampus bara " annan" mat nu eller är det fortfarande lite ersättning eller amning?? Tycker det är lite svårt med vad man ska ge Melvin för olik mat,han är kräsen med mat ;) Matilda: va jobbar du med? Var det svårt att få dagislats till din lilla dotter? Är lite orolig för de verkar vara svårt att få plats till då Man söker dagislats..
Ok, funderar på att anmäla oss till babysim någonstans oxå:) roligt att han lärt sig sitta, det dröjer nog inte så länge tills han kryper:) Hampus kryper runt för fullt och går längst med möbler och väggar åså. Han äter vanlig mat på dagarna, nån gång ibland kan han få ersättning ett mål men det är inte så ofta, ammar gör jag inte längre. Sover Melvin bra på natten?:)