• Caroll

    Äntligen gravid efter 2 år!!!

    Nu har jag äntligen fattat att det är sant! Jag är gravid efter två års försök! Jag gjorde ett test i måndags som blev plus direkt. Har haft ganska svårt att tro på det trots alla gravidtecken så idag gjorde jag ett digitaltest och det var gravid där med. Är så otroligt lycklig just nu. vill bara tipsa alla er som försöker men det går lite trögt. Börja ta er temp innan ni går upp på morgonen! Jag började ta min temp i maj och i juli blev jag gravid!

  • Svar på tråden Äntligen gravid efter 2 år!!!
  • tilj75

    Grattis =)


    ♥ Jack 070423 ♥ Jonatan 080918 ♥ Tim 091208 ♥ Kevin 091208 ♥ bf 130314 ♥
  • pajas77

    super grattis !! vi kämpar fortfarande ,har försökt aktivt i ett år ,men kört oskyddat i 5 år .prövade du några huskurer som tex apiforce ,rosenrot .? eller blev det bara naturligt

  • Jayt

    Stort grattis! Vi har försökt i lite över ett år nu så vi hoppas på ett pluss snart!
    Blev du gravid på naturlig väg? Hur går det till när man tempar?
    Kram

  • Caroll

    Ledsen att det tagit lite tid att svara. Vi påbörjade en utredning i maj och då fick vi ett temperaturdiagram att fylla i. Man tar tempen varje morgon innan du går upp för att se din temp. Vid ägglossning går tempen upp ca 0,5 grader och sen håller den sig hög fram tills du får din mens. Är du gravid så fortsätter tempen att vara hög. Det funkade på första försöket för vår del :) det är en jätteenkel och helt naturlig metod för att lyckad bli gravid :) lycka till alla!

  • AlexandraViberg

    Vi har försökt i 1½ år och plussade igår! Inga fel på utredningen mer än att jag hade bakterier i livmodertappen, så fort vi fick död på dom så gick det! ÄNTLIGEN <3

    Caroll: Jag tempade MÅNGA månader, denna månad gjorde jag inget annat än tog min medicin mot bakterierna, inga äl test, ingen temp, inga metoder.. bara kärlek


    Dotter-07. Bakat sen juni-11, X jan-12. Still going on!
Svar på tråden Äntligen gravid efter 2 år!!!