• lovley00

svårt att få syskon

Har en 15 åring (inte samma pappa) och en 2 1/2 åring. Vi har försökt i 1 1/2 år nu och ska i början på september börja utredning. Har stort sett varje månad ca 1vecka innan mens småblödningar, förut var dom alltid ca 3dagar innan mens. Blir så frustrerad när det inte går och alla andra runt om blir gravida just nu..

• lovley00

Min sambo har haft pungbråk och där av dålig kvalite på simmarna men ändå lyckades vi få vår 2 1/2 åring men när vi började syskon verkstad så gjorde han en operation och vi tänkte nu blir det direkt men nej nej. Så ska bli skönt med utredningen för att se så simmarna vaknat till liv, och att inte felet är nu hos mig. Kan ändå inte känna ååå va skönt snart får vi svar på våra frågor, jag tänker ändå bara på att bli gravid nu nu nu.
    Tycker inte ni att alla runt en även allt på tv handlar om gravid hahaha eller har jag blivit knäpp..

• lovley00
    Torken skrev 2012-08-22 22:02:00 följande:
    Hej! Jag är gärna med, eller helst inte - hade jag & min sambo fått vår vilja fram så hade vi haft ett 1årigt syskon till vår son nu... Vi har försökt få ett barn till i ungefär 20månader nu men ingenting händer, inte ens en graviditet som gått åt skogen utan jag har verkligen gått helt tom under alla dessa månader. Det är frustrerande och det är ledsamt, trots det kan jag känna mig som världens skit när jag tänker på alla som går igenom samma sak men som inte lyckats alls. Jag har trots allt min härliga kille men min önskan efter en till är så stark så det gör ont. Imorgon ska jag ringa till gyn och be dem om hjälp, för att ta reda på vad som görs och hur mina möjligheter och chanser ser ut - men jag är nervös. Jag är rädd att bli tagen med en axelryckning och ett "lycka till!" pga min ålder. Mitt största problem är, antar jag men vad vet jag?, är min oregelbundna mens samt ägglossning. Senast jag hade mens var nog för ett halvår sedan och så har det alltid varit. Då jag blev gravid med vår son så hade jag det inte överhuvudtaget. Gud... Det är så frustrerande! Jag önskar Så att jag får ett värdigt bemötande så att jag inte vara blir bränd. Hur går det tillväga till en början? Någon som varit med om det samma just angående oregelbundenheten med ägglossning osv.? Vad gör man?

Usch visst blir man så frustrerad jag har heller inte blivit gravid alls under denna period, om du möts av att dom inte tar dig på allvar så ring vidare till nästa, så ska det inte vara. Har läst massor här om att så många får pergotime så ska hjälpa till med ägglossningen.

Det jag tycker är så sjukt me min kropp det är att dem senste 3mån har jag ca 7dagar efter ÄL fått en blödning, läser man om det står det att det ska bara att ägget fäster men i såfall måste det stötas ut vid mens, detta ska bli skönt med utredningen att få dessa svar.

Svar på tråden svårt att få syskon