Besa skrev 2012-08-18 12:28:30 följande:
Hej jag vill gärna hänga med här, jag har en pojke på 7 år och en flicka på 6 år. Sen efter det har vi försökt
skaffa syskon igen till mina två underbara barn och lyckades äntligen med pergotime stimulering och blev gravid i september 2010 men tyvär så slutade att min dotter dog i magen v 39 den 15 maj 2011. vi försöker fortfarande skaffa barn lyckades igen med pergotime men tyvär även den slutade i missfall tidigt skede i april. Nu är vi äntligen på banan igen fick min första mens efter tre månader efter mitt missfall. När min tredje mens kommer så ska jag börja igen med pergotime. Men det känns evigheter dit.
Hur tidigt var misfallet? Jag börjar oxå fundera på de där med mensen... Om den kommer direkt efter ett misfall eller inte. FÖr jag har inte fått någon än ialflall.
lovley00 skrev 2012-08-19 22:11:47 följande:
Har en 15 åring (inte samma pappa) och en 2 1/2 åring. Vi har försökt i 1 1/2 år nu och ska i början på september börja utredning. Har stort sett varje månad ca 1vecka innan mens småblödningar, förut var dom alltid ca 3dagar innan mens. Blir så frustrerad när det inte går och alla andra runt om blir gravida just nu..
Jaaa de är verkligen frustrerande, elle rnär omgivningen säger..ska ni inte ha syskon osv... hur lätt är det.. jag har börjat svara.. har fått misfall så vi försöker faktiskt.. folk blir tysta då och vågar inte säger mer....
splink skrev 2012-08-18 12:30:25 följande:
Hej!
Vi har varit i samma situation, men är nu gravida med syskon. Jag har skrivit lite om vår resa i min blogg. Gå gärna in där och titta runt lite
gratttis till de va..va skoj..ska läsa vid ett tillfälle....