• Anonym (Nyfiken)

    Analsex på kille.. Hur kommer han?

    Jag är en tjej som gärna skulle vilja testa att köra en dildo i analen på min kille. Han gillar att ha ett finger där, men det skulle tända mig rejält att få knulla honom så som han knullar mig. Men nu undrar jag om en kille verkligen kan komma BARA av att bli knullad i baken eller om man måste runka honom också?

    NI killar som gillar detta; hur ska man som tjej göra? Ska man BARA koncentrera sig på baken (kan en kille verkligen komma av enbart det), eller måste man stimulera båda ställena? Känns som om det kan bli lite knepigt med koordinationen...

    Snälla, berätta hur ni vill ha det!! 

  • Svar på tråden Analsex på kille.. Hur kommer han?
  • Anonym
    Anonym (Nyfiken) skrev 2012-08-20 08:44:47 följande:
    Jag är en tjej som gärna skulle vilja testa att köra en dildo i analen på min kille. Han gillar att ha ett finger där, men det skulle tända mig rejält att få knulla honom så som han knullar mig. Men nu undrar jag om en kille verkligen kan komma BARA av att bli knullad i baken eller om man måste runka honom också?

    NI killar som gillar detta; hur ska man som tjej göra? Ska man BARA koncentrera sig på baken (kan en kille verkligen komma av enbart det), eller måste man stimulera båda ställena? Känns som om det kan bli lite knepigt med koordinationen...

    Snälla, berätta hur ni vill ha det!! 
    Nu vet ni hur killar har det när man ska smeka en tjej samtidigt som man fokuserar på sej själv, jag måste erkänna att jag är dålig på det och nån sakerna hamnar ofta ur fas.

    Som svar, det finns inget svar. Finns killars om kommit av enbart analsex, eller till den grad att det inte behövs många strokes för att komma. Annars, smek han på kroppen, kör han i röven och låt han runka sej själv. 
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-20 09:06:01 följande:
    Nu vet ni hur killar har det när man ska smeka en tjej samtidigt som man fokuserar på sej själv, jag måste erkänna att jag är dålig på det och nån sakerna hamnar ofta ur fas.

    Som svar, det finns inget svar. Finns killars om kommit av enbart analsex, eller till den grad att det inte behövs många strokes för att komma. Annars, smek han på kroppen, kör han i röven och låt han runka sej själv. 

    Är dessutom lite mer förnedring om han tvingas runka samtidigt . Och lite upphetsande kanske för kvinnan att se på.
  • Klotjohan

    Går att komma enbart genom att stimulera prostatan. Däremot är det nog svårare om du håller i dildon och han inte kan kontrollera hur långt in o hur hårt du trycker. 
    Men annars så kan han ju runka själv under tiden.  

  • Anonym
    Fru Zäll skrev 2012-08-20 09:51:12 följande:
    Du får runka lr suga honom samtidigt
    Tar hon honom med strapon kan det vara lite  knepigt att suga samtidigt
  • Anonym (Nyfiken)
    Klotjohan skrev 2012-08-20 09:50:05 följande:
    Går att komma enbart genom att stimulera prostatan. Däremot är det nog svårare om du håller i dildon och han inte kan kontrollera hur långt in o hur hårt du trycker. 
    Men annars så kan han ju runka själv under tiden.  

    Ja, det här var ju en annan fråga.. Prostatan sitter väl inte så jättelångt in? Man kanske måste behärska sig lite då och inte bara köra in den så långt det går? 

    Är det bättre att försöka hålla sig lite "halvvägs"? 
  • Anonym

    Kör på med en strap-on och se vad han gillar. Ni får väll testa er fram helt enkelt, om han inte kommer enbart av att du knullar honom så får han väll runka om ni vill att han ska komma. Själv tycker jag det är lättast att rida en tjej med strap-on för at själv kunna kontrollera djupet och farten, samt att jag kan dra ett par runktag samtidigt. Kan va lite nice att komma över hennes bröst med när man sitter över henne.

  • Peter74

    Skippa dildon och kör in två fingrar och massera prostatan så kommer han få sin bästa orgasm, Behöver knappt föra hans kuk då om du hittar rätt. Jag älskar prostata massage, tyvärr så gör inte min sambo det, .

  • Anonym

    Om han ligger på rygg med uppdragna ben så kan du eller han runka samtidigt han blir knullad mmmmm

Svar på tråden Analsex på kille.. Hur kommer han?