• Anonym

Varför juckar män mot en när man hånglar?

Även om man har kläder på sig så juckar de alltid mot en när man hånglar och ligger tätt omslingrade osv.

Har nu träftat en mycket äldre man (jag är 30, han är 62) och det är samma där! Juck juck. Vad beror det på? De lär ju ändå inte få in den när man har kläder på sig. 

• Svar på tråden Varför juckar män mot en när man hånglar?
  • Anonym

För att det känns mysigt även om man inte "får in den"?

• Anonym (Morgan)

Juckar alltid mot tjejer när jag hånglar oavsett om man har kläder eller inte, tror det helt enkelt har med instinkter att göra eller så.
    Tror iof att rätt många tjejer gillar det också.

• Little Miss Fucking Sunshine

Men så gör jag också. Trycker mig mot den jag hånglar med. 
    Tror inte att det är specifikt manligt.  

Today I´m handing out asskickings and lollipops. And I´m all out of lollipops.
  • katalysator

Nä, så gör jag med Glad Jag tycker att det är trevligt.

• Anonym

klart man trycker sig mot den man hånglar med, men vi kvinnor juckar inte

• katalysator

Ja, man ligger ju inte och juckar som en hund, men det har jag aldrig träffat på någon man som gör heller?

• Meddelande borttaget
  • HelenN
    katalysator skrev 2012-08-20 09:44:17 följande:
    Ja, man ligger ju inte och juckar som en hund, men det har jag aldrig träffat på någon man som gör heller?

Hahaha fick en rolig syn på näthinnan nu!!!! Tror jag hade dött av skratt om man var med om en som juckade som en hund... På benet helst då! Tungan ute
  • Little Miss Fucking Sunshine
    Anonym skrev 2012-08-20 09:42:32 följande:
    Jag trycker mig rytmiskt mot personen jo. Som jag gör när jag har sex. För att möta rörelsen. Inget konstigt med det. 
    Att hångla är ju att simulera sex mer eller mindre.
    Att kalla det jucka eller inte är ju ett ordval enbart. 
    Today I´m handing out asskickings and lollipops. And I´m all out of lollipops.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-20 09:42:32 följande:
    Oj, det har ingen berättat för mig! Jag juckar som bara den på min man. Som en hund (en 170 cm lång medelålders tik). Varhelst jag kan få tag juckar jag, mot höften, hängande runt hans lår och om han vänder rumpan till så juckar jag mot den också!
Svar på tråden Varför juckar män mot en när man hånglar?