• Anonym

Varför juckar män mot en när man hånglar?

Även om man har kläder på sig så juckar de alltid mot en när man hånglar och ligger tätt omslingrade osv.

Har nu träftat en mycket äldre man (jag är 30, han är 62) och det är samma där! Juck juck. Vad beror det på? De lär ju ändå inte få in den när man har kläder på sig. 

• Svar på tråden Varför juckar män mot en när man hånglar?
  • PrimitivMan

Jucka vet jag inte om jag skulle kalla det. Men att gnida sig mot varandra är trevligt och upphetsande. "Sex" med kläderna på kan vara ett väldigt trevligt förspel. Känner en tjej som kallar det för "klädhångel"

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anonym
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-08-20 09:47:59 följande:
    Jag trycker mig rytmiskt mot personen jo. Som jag gör när jag har sex. För att möta rörelsen. Inget konstigt med det. 
    Att hångla är ju att simulera sex mer eller mindre.
    Att kalla det jucka eller inte är ju ett ordval enbart. 
    Så gör jag också! Jättehärligt ju!
  • Anonym

Jo jag gillar det! Och jag menar inte jucka som en hund utan jag menar att trycka sig rytmiskt mot kvinnan. Jag (som kvinna) trycker mig mot mannen men det är ett konstant tryckande medan mannens är mer rytmiskt. Förstår ni?

Jag undrar om det beror på att mannen vill ha sex eller om det är nåt omedvetet som händer fast han inte vill ha sex just då 

• Anonym (Morgan)
    Anonym skrev 2012-08-20 10:16:49 följande:
    Jo jag gillar det! Och jag menar inte jucka som en hund utan jag menar att trycka sig rytmiskt mot kvinnan. Jag (som kvinna) trycker mig mot mannen men det är ett konstant tryckande medan mannens är mer rytmiskt. Förstår ni?

Jag undrar om det beror på att mannen vill ha sex eller om det är nåt omedvetet som händer fast han inte vill ha sex just då 

som jag skrev innan så tror jag det till stor del beror på instinkter från oss killar, jag juckar alltid rätt hårt tror jag iaf men inget man direkt tänker på.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-20 10:16:49 följande:

Men vad spelar det för roll om det är konstant eller rytmiskt? Det ena är väl inte bättre än det andra? 

Jag juckar mot min man för att jag vill ha sex, eller för att jag tycker att det är skönt och mysigt att göra så men ändå inte vill ha sex just då, eller för att jag genom att jucka mot honom visar att jag åtrår honom och vill ha sex senare eller när det blir tillfälle. Juckandet står för många saker.  
  • Anonym

Om jag gillar nån känner jag att det pirrar i penis under ett hångel, om jag inte gillar nån, pirrar det inte. Jag vet inte varför, men i början av min hångel karriär kände jag dom där "juck" tendenserna men avstod från att göra det. kände mej konstigt och onormal. allt efter åren har gått och jag har blivit säkrare på min sexualitet så gillar jag att jucka, kanske inte direkt, men speciellt i liggande läge, för att "baka" fram kuken från nått sidoläge eller nått... :P 

• Naturalia
    Anonym (Morgan) skrev 2012-08-20 09:35:12 följande:
    Juckar alltid mot tjejer när jag hånglar oavsett om man har kläder eller inte, tror det helt enkelt har med instinkter att göra eller så.
    Tror iof att rätt många tjejer gillar det också.
    Ledsen att göra dig besviken, Morgan, men vi är många som inte gillar det. De flesta faktiskt.
  • Anonym
    Naturalia skrev 2012-08-20 11:18:13 följande:
    Ledsen att göra dig besviken, Morgan, men vi är många som inte gillar det. De flesta faktiskt.
    Jag gillar inte att stimulera tjejers klitoris, jag gör det iallafall.
  • Little Miss Fucking Sunshine
    Naturalia skrev 2012-08-20 11:18:13 följande:
    Prata inte för alla.
    Jag tycker det är supermysigt.
    Som en teaser inför vad som ska komma sen. 
    Today I´m handing out asskickings and lollipops. And I´m all out of lollipops.
  • Anonym
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-08-20 11:22:08 följande:
    Prata inte för alla.
    Jag tycker det är supermysigt.
    Som en teaser inför vad som ska komma sen. 
    Jag med! (Sorry att jag ekar efter dig hela tiden).
Svar på tråden Varför juckar män mot en när man hånglar?