Inlägg från: sariiis89 |Visa alla inlägg
  • sariiis89

Gravida i Ronneby/Blekinge bebis i Mars/April/Maj 2013

Inte så många som skriver men ja hoppar in här ändå :)
    Väntar mitt tredje barn med bf 2 mars, bor i Bräkne-hoby :) 

• sariiis89

Tackar :) De tycker ja :)
    En pojk på 6 år o en flicka på 3,5 så de e full rulle här hemma redan nu :)
    Va din andra du väntar nu?

• sariiis89
    MammaTillEliasTuvaOchLeila skrev 2012-11-07 14:47:23 följande:
    Hoppas inte på säng läge igen.. Dock redan mycket samman dragningar. Vet inte vad de e :/ rul den 19 och hoppas de kan se de då :)

Få hoppas på en lugnare graviditet för dig denna gången då :)
  • sariiis89
    barbarmama skrev 2012-11-07 14:56:18 följande:
    Hej!

Åh vad roligt med en tråd från Blekinge!! Jag bor också i Ronneby, är 23år och jag har en son född 2010.

Nu får jag säkert inte vara med här, då jag är inte gravid än.. (ÄL+2, BIM 19/11) men vi försöker verkligen och är inne på vårt 13:e försök nu. Men jag hoppas verkligen på att bli gravid snarast. Hade varit underbart att få vara med er här. 

Detta är första gången under mina 5 år här på FL som jag ser en tråd med folk som bor omkring min stad.

Riktigt roligt att se! Och vad glad jag blir av att det ändå finns en del omkring Ronneby som hänger här på FL!

Blev lika förvånad jag när jag hittade den gruppen :p ha inte sett nått från Blekinge innan :)

Håller tummarna att de bli ett plus för dig snart då :)
  • sariiis89

Vad hittar ni på annars om dagarna? En annan gå hemma då jag va tvungen att sluta jobba ganska tidigt i graviditeten pga långa dagar (12-14 timmar /dygn) så lite för påfrestande för kroppen min :)

• sariiis89

Dahlen: Då håller vi tummarna att den lille inte få för sig att försöka komma ut när mannen e iväg ;)

Ja vissa dagar känns de som att tiden rullar på fort, medans andra dagar så känns de så seeeegt o att tiden gå sååå sakta :p Men som sagt, snart jul o nyår sen e de åtminstone rätt år :)

• sariiis89

Hur mår ni annars då? :) Ha ni den där underbara graviditeten då allt e såååå mysigt, lr e ni som ja o gärna hade sovit bort restern av tiden för att få ut den lill* o slippa all värk o bekymmer man ha med den tjocke maoen ;)

• sariiis89

Härligt o höra :)

Ska t Mvc imorn o mäta magen o lyssna för första gången :) Ska bli riktigt mysigt o lyssna på de små hjärtljuden :)
    Kan ju hoppas iaf ;) Kul med en av varje :) Dock så höll inte dom där små könstecknerna på mig, allt visade tjej med första o ut kom en pojk :) Andra visade pojke o ut kom en flicka :p
    Känns som pojke denna gången, meeeeen man vet aldrig :p

• sariiis89

Ja veet.. Kan inte låta bli testerna på nätet ;) Än så länge ha allt tytt på en pojke (förutom att svärmor o svägerska tycker ja ha en flickmage;)) så vi få väl se vad hjärtljuden säger :)

• sariiis89

Hejsan tjejer :) Hur e de med er o de lilla små? :)
    Själv e man i vecka 30 nu, känns som att tiden flyter på ganska bra :)

Svar på tråden Gravida i Ronneby/Blekinge bebis i Mars/April/Maj 2013