Gravida i Ronneby/Blekinge bebis i Mars/April/Maj 2013
Inte så många som skriver men ja hoppar in här ändå :)
Väntar mitt tredje barn med bf 2 mars, bor i Bräkne-hoby :)
Inte så många som skriver men ja hoppar in här ändå :)
Väntar mitt tredje barn med bf 2 mars, bor i Bräkne-hoby :)
Tackar :) De tycker ja :)
En pojk på 6 år o en flicka på 3,5 så de e full rulle här hemma redan nu :)
Va din andra du väntar nu?
Vad hittar ni på annars om dagarna? En annan gå hemma då jag va tvungen att sluta jobba ganska tidigt i graviditeten pga långa dagar (12-14 timmar /dygn) så lite för påfrestande för kroppen min :)
Dahlen: Då håller vi tummarna att den lille inte få för sig att försöka komma ut när mannen e iväg ;)
Ja vissa dagar känns de som att tiden rullar på fort, medans andra dagar så känns de så seeeegt o att tiden gå sååå sakta :p Men som sagt, snart jul o nyår sen e de åtminstone rätt år :)
Hur mår ni annars då? :) Ha ni den där underbara graviditeten då allt e såååå mysigt, lr e ni som ja o gärna hade sovit bort restern av tiden för att få ut den lill* o slippa all värk o bekymmer man ha med den tjocke maoen ;)
Härligt o höra :)
Ska t Mvc imorn o mäta magen o lyssna för första gången :) Ska bli riktigt mysigt o lyssna på de små hjärtljuden :)
Kan ju hoppas iaf ;) Kul med en av varje :) Dock så höll inte dom där små könstecknerna på mig, allt visade tjej med första o ut kom en pojk :) Andra visade pojke o ut kom en flicka :p
Känns som pojke denna gången, meeeeen man vet aldrig :p
Ja veet.. Kan inte låta bli testerna på nätet ;) Än så länge ha allt tytt på en pojke (förutom att svärmor o svägerska tycker ja ha en flickmage;)) så vi få väl se vad hjärtljuden säger :)
Hejsan tjejer :) Hur e de med er o de lilla små? :)
Själv e man i vecka 30 nu, känns som att tiden flyter på ganska bra :)