Jävla lortgris till sambo.. :-(
Jag är så trött så trött så trött..
Vi höll på att separera pga detta förra året, jag jobbade mer än helid, han pluggade och jag plockade, städade. FICK TVINGA honom att hjälpa till.
Alllt blev stressmoment och jag var lika lättretlig som en vildkatt..
Vi var väldigt nära en riktig separation.
Jag gick ner i tid och han började jobba, heltid
När jag går hemma mer, är mer ledig VISST kan jag ta MER då..
Men det är så jävla orättvist att när han är ledig så är han ledig..
Han trivvs i smutsen, "ser inte det"
Ett exempell. Vi var ute och sprang igår.. Han svettas så otroligt mycket, allt mitt svett samlas mest i underkläderna.
Min sambo hängde sina våta kläder över kökstolen (min plats av någon jävla anedning)
Köksstolarna är av ljus trä
Imorse kl 5, ska jag äta frukost med mitt barn
Då hänger hans kläder och eftersom det fortfarande verkar vara rötmånad var de ännu fuktiga.
Jag öppnade dörren och slängde bara ut dom, jag blev så arg att det kvaddade hela min jävla morgon.
Han stiger upp halv sex och märker att jag är sur.
Jag sa som det var "vafan tänkte du när du hängde fuktiga kläder över MIN stol.. Jag får asså plocka undan efter dig innan jag äter frukost!!! Dessutom blir stolen fördärvad, fattar du inte det? jag har förklarat för dig tusen ggr häng inte fuktiga kläder över träd för det kan färgas, sen får jag skit för det för jag givetvis köper nya stolar och då kallar du mig shoppaholic när det är du som skittar och förstör allting"
Drog fram en galga av trä som blev missfärgad av just den anledningen och visade honom.
"Så, förstår du nu varför du inte FÅR göra så? fattar du hur trött jag ÄR PÅ DETTA?!"
Han sa förlåt typ varje gång han andades. Och spelade dum "men var ska jag annars hänga"
"vi har en fucking torkvinda och torkställning hur svårt kan det vara att tänka lite?!?!"
(han går/gick ficking ingenjörs utbildning... my fucking god...)
Ja jag gick igång som en riktig rabiat innan klockan var sex på morgonen.
Och mitt dåliga humör gick även ut över dottern som sen "mamma mamma mamma mamama amamam amamam amamammama a,a,ma,mamamam amam a!" (hon ville fråga mig om hon kunde spela ds.......)
Jag fick utbrott och halv röt "VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD? KAN jag få lov att KLÄ PÅ MIG?!?!"
SÅ jävla onödigt.. Nej jag är ingen pedant för fem öre.. Men jag tycker det är så jävla äckligt.
Jag känner mig så tagen för givet (ja men jag lägger mina kallingar här.. hon plockar upp det tids nog..)
Jag har testat ALLLT AAAAAAAAAAAAAAAALLT Jag sitter fan här och gråter och får panik..Jobbar mer än 12 timmar idag och jag vet att jag kan plocka undan DERAS mat när jag kommer hem.. Ibland ställer barnet sin disk på diskbänken.. men sambons tallrik står kvar på bordet..
Jag har ibland skitit i det.. försökt att ignorera det.. men han plockar inte undan för det ändå.. då byter han bara tallrik när han ska äta igen... Och kallingarna ligger där och tillslut blir det en hög.... med smutstvätt.. .Jag ¨mår så jävla dåligt att jag nästan bara vill packa dessa jävla väskorna och dra..
Men samtidigt känner jag "åååh vad skönt han ska till stockholm hela veckorna.". och sen ska han på utlandstjänstgöring ett halvår med permis.. Är det meningen jag ska känna såhär?? GUd vad skönt att jag får hemmet för mig själv?????????????????????????????