Inlägg från: Anonym |Visa alla inlägg
  • Anonym

Bajsa i duschen?

Toaletten är faktiskt till för att kissa och bajs i. Duschen är just till för att duscha i. Jag tycker det är äckligt att bajsa i duschen. Usch fy * blä*

• Anonym

Du jämför äpplen och päron. Att duscha av ett blöjbarn torde motsvaras av att tvätta av dig efter att du har bajsat, inte lägga själva bajsen i duschen.

• Anonym

bajsa i duschen är cp eller

• Anonym

Hur får du bajset genom vattenlåset....?

• Anonym

Så du duschar bara av dina barn när de bajsat, du torkar dem inte eller så?

• Anonym

kissa okej. bajsa gör man på toan. sen om du vill skölja avrumpn u duschen EFTER bajsandet är en annan sak.. men nej tack till nerbajsade duschar....

• Anonym
    Anonym (Mia) skrev 2012-08-21 14:57:28 följande:
    Kan nog hålla med om att det är rätt äckligt.. Jag har gjort det en gång, men det var när jag var nyförlöst, blev sydd från slidan till analen och var tvungen att käka movicol i 8 veckor, jag fick ej vara lös i magen, då kunde stygnen spricka... Jag kände bara att det rann någon sörja längs benen och såg det var diareen då.. Det var första och ända gången det hände, med det var inte med vilja... Men jag skämdes som fan Kan tillägga att jag körde en avloppsrensning efter det 

fast då är de en annan grej...
  • Anonym
    Anonym (Ovanligt?) skrev 2012-08-21 10:44:16 följande:
    Är det fel att kissa och bajsa i duschen när man ändå står där och behöver uträtta sina behov? 
    Jag har alltid gjort det och har trott att det är helt normalt ända tills min vännina blir helt chockad och säger att så gör man verkligen inte.
    Det är väl inte värre än att duscha av små blöjbarn? Allt löses ju upp och rinner ner i brunnen så det är ju inte så att det är smutsigt. Dessutom sparar man ju miljön när man inte använder toapapper. 
    Nu blev jag lite nyfiken på hur din chockade väninna fick veta att du bajsar i duschen! Var hon närvarande när du la en kabel, eller berättade du det för henne? Kan tänka mig hon blev chockad om hon befann sig i samma rum när du bestämde dig för nr 2. FIck du ingen uppfostran hemma TS? Bajsade dina föräldrar i duschen också? Använde de kanske toaletten som tvättvask också?
  • Anonym
    Anonym (Ovanligt?) skrev 2012-08-21 14:49:56 följande:
    Så farligt är det väl ändå inte?
    Eh..jo. Det är farligt. Kan bildas bakterier som kan vara skadliga. Duschen är ej gjord för avföring som innehåller kolibakterier mm.
  • Anonym
    Anonym (Ovanligt?) skrev 2012-08-21 15:07:33 följande:
    Ett ickeproblem. Det löses upp av duschstrålarna.
    Men en grovkabel med tegelstens-konsistens, det tar väl lite tid att lösa upp ändå? Mycket varmvatten som slösas i onödan. Dass spolar mer effektivt!

Sa han som sket i vasken, ingen fara - det löser sig!
Svar på tråden Bajsa i duschen?