• kille95

    Ragga på MILF? Hur gå tillväga?

    Ja det är så att jag jobbar på en liten idrottsplats utanför "stor staden" och mitt emot idrottsplatsen bor det en riktigt fin kvinna som har barn därav min rubrik kommer från.

    Hon har en man och ett växthus.

    Hon har åkt förbi min arbetsplats och vinkat jag var snäll och vinkade tillbaka vad ska man göra nu då? Brukar ta en liten omväg med mopeden och köra förbi hennes hus och se ifall jag ser henne. Har även åkt med mopeden på en liten elljusspår och där gick hon och plockade svamp tror jag. (Det gillar jag också!)

    Hur ska jag gå tillväga nu? Söka upp på facebook kanske eller vad tror ni?

  • Svar på tråden Ragga på MILF? Hur gå tillväga?
  • ida123

    jag hoppas du skojar, tror du en kvinna med man och barn är intresserad av en pojke som åker moped?:)

  • Anonym (Låt bli henne)

    Ragga inte på henne. Hon har ju man o barn! Tänk om ni får till det o mannen får reda på det o familjen splittras. Nej USCH o FY för sånna som dig.

  • kille95
    ida123 skrev 2012-08-21 18:57:20 följande:
    jag hoppas du skojar, tror du en kvinna med man och barn är intresserad av en pojke som åker moped?:)
    Uhm ja varför inte? Finns många äldre kvinnor som gillar yngre killar. Men du är väl någon 20-25åring som gillar äldre män för dom vet mer. Haha suck alltså någon dag så får du nog större perspektiv på saker och ting.

    Seså försvinn med dig nu
  • kille95
    Anonym (Låt bli henne) skrev 2012-08-21 18:58:55 följande:
    Ragga inte på henne. Hon har ju man o barn! Tänk om ni får till det o mannen får reda på det o familjen splittras. Nej USCH o FY för sånna som dig.
    Haha allt kommer ske diskret, vem vet mannen kanske vill vara med...
  • Anonym

    Jag hoppas du skojar.

    Att vinka till någon som åker förbi ens hus betyder inte att mna är intresserad av en flört utan är ett sätt att rutinmässigt hälsa.
    Brukar du missuppfatta människor?

  • Anonym (Låt bli henne)
    kille95 skrev 2012-08-21 19:00:04 följande:
    Haha allt kommer ske diskret, vem vet mannen kanske vill vara med...
    Prata med mannen först då
  • kille95
    Anonym skrev 2012-08-21 19:00:58 följande:
    Jag hoppas du skojar.

    Att vinka till någon som åker förbi ens hus betyder inte att mna är intresserad av en flört utan är ett sätt att rutinmässigt hälsa.
    Brukar du missuppfatta människor?
    Skrev jag någonstans att jag uppfattade det som en flört? Därför jag ställde frågan hur jag ska ragga på henne. Läs hela inlägget nästa gång innan du skriver
  • Anonym
    kille95 skrev 2012-08-21 19:02:07 följande:
    Skrev jag någonstans att jag uppfattade det som en flört? Därför jag ställde frågan hur jag ska ragga på henne. Läs hela inlägget nästa gång innan du skriver

    Lägg ner en vuxen intelligent kvinna vill inte ha ett förhållande med en kille som åker moppe.
    Att hon vinkade betyder inte någonting.
  • kille95
    Anonym skrev 2012-08-21 19:07:39 följande:

    Lägg ner en vuxen intelligent kvinna vill inte ha ett förhållande med en kille som åker moppe.
    Att hon vinkade betyder inte någonting.
    Jo för det vet nog du hur hon tänker, bara att kika runt många kvinnor som skulle vilja ha det kul med en ung kille.
    Sen har du hakat upp dig för mycket på vinkandet, släpp det och kom in i matchen igen lilla gumman
  • Anonym (Ulrika)

    Det krävs väldigt, väldigt mycket (alkohol) för att en 17-årig kille på moped ska få en stadgad kvinna på fall.

Svar på tråden Ragga på MILF? Hur gå tillväga?