Min pojkvän går i klänning för att jävlas!
Trekk skrev 2012-08-29 20:31:54 följande:
Men suck daltar du med mobbare eller? Först markerar man jävligt tydligt att det inte tolereras och omedelbara och hårda konsevkenser blir följden så som det måste vara. Bråkstakarna får omplaceras om det krävs, i extrema fall måste man. Visst kan man flytta på mobboffret med om hela klassen är förgiftad, då ät det rätt väg, men mobbarna ska givetvis bestraffas så att det känns. Jag fick själv den typen av bestraffning då jag själv mobbade i mellanstadiet. Allt kul och alla friheter drogs in. Samma när jag själv var mobbad i lågstadiet och en sväng under högstadiet, eller mobbat o mobbad, var rasism vilket inte var bundet till min klass, men iaf. Det slutade inte innan riktigt skarpa markeringar kom. DÄR EFTER kan man samtala ( i vissa lindrigare fall kan man göra det direkt). Försöka komma till roten med varför mobbaren själv mår dåligt eller är osäker etcHaha så jag står inte för valfrihet och kurage? Ogrundat nonsens som vanligt och där till så dina radikala åsikter i promillerhörnan medan det jag sagt om att det inte är smart att låta pojkar gå till skolan i kjol är något som 99.9999% av övriga Sverige är med på.
Jag har alltid vågat vara den där promillen, det har uppenbarligen inte du. Sedan får du förstås skylla dig själv att du får igen lite av samma mynt som du serverar mig här.