Min pojkvän går i klänning för att jävlas!
nej. men är barnet neutalt är de neutalt och kan själv välja senare? när barnet i fråga KAN välja själv. egen vilja verkar ju viktigt?
nej. men är barnet neutalt är de neutalt och kan själv välja senare? när barnet i fråga KAN välja själv. egen vilja verkar ju viktigt?
jovist men varför ska han ha tjejkläder då och inte pojk kläder? hon verkar ju uppenbarligen inte gilla att hennes kille har det.
Tror du att du hade fallit för en transvestit? Hahaha! Fan, jag tål inte höra ordet "hen", varför har så många av dagens föräldrar fått knäpp i sina huvven...
Fnissar hysteriskt här, vilken underbar karl du har!
Jag tycker också den här könsdepatten är rätt löjlig. Jag har själv ett barn av varje sort och de får välja själva vad de vill ha på sig, och märkligt nog så väljer sonen typiska killkläder, och dottern typiska tjejkläder. Och det stör mig inte ett dugg faktiskt, de är trygga i sig själva och verkar inte lida av det här. Nej, gör inget barnproblem av något som är ett vuxenproblem. Hejja din karl som gör det så tydligt!
Man väljer var å en vad man klär sina barn i, men klänning e väl lite å ta i.. om du haft en flicka skulle du klätt henne i kalsonger då?? Ska du klä din son i klänning tills skolan sen med? Uppmana andra barn att mobba??
Det finns pojkkläder i alla olika sorters färger så klä pojken i det.. men han ÄR en pojk å ska inte ha tjejkläder.
Flickor kan ha blått, grönt å pojkar kan ha lila å rosa absolut... Men en pojk i en rosa t-shirt med prinsessor på e väl lie att ta i kanske..
Håll dig till pojkavd å där finns det faktiskt färger i olika färger..
Jag har 3 döttrar och jag har inte prackat på dem nåt, men min stora älskar ljusblått å rosa å då följer ja de HON vill ha, min mellersta älskar lila och spindelmannen å vill hon då ha en skolväska med det på så ja absolut.. Och min bebis, hennes rum e inte klart men när det blir det så blir de beige fram tills den dagen då HON väljer en färg..
Men en klänning på en pojk? Ne det e å ta i!!
Å låt för bövelen din man få vad med å bestämma, är hans son med inte bara din!!
due ju för fasiken helt bäng ii huvudet
Jag förstår din man helt och hållet.
Du har fått en SON.
Om du sköter dina kort väl så kommer han vara så självständig och välja vad han vill då han har möjlighet att välja själv.
Att sätta på en kille klänning.......det är en annan sak om han var två år och sa själv att han ville ha klänning.
Och var så säker, det märks väl vilka killar som är femenina , som väljer den sidan. Sen märks det vilka killar som gillar att leka med motorer.
Och om du inte förstår det själv så kan du inte påverka hur ditt barn är , mer än hur man beteer sig osv . Men om han senare i livet kommer på att det är killar han gillar, så kommer du aldrig att kunna ändra honom för det är den han är, och inget som har med att göra hur du har uppfostrat honom.
Killar ska fan inte ha kjol/klänning. Det ser fördjävligt ut och det ska inte vara så.