• Anonym

molly sandén

Hennes syster accade mig på fb är så glad :D:D Så kul att kolla på bilder  som molly inte har på sin blogg. 

Oh mimmi sanden  
    ">

Hon accepterade mig http://www.facebook.com/profile.php?id=100004241070814 det är hennes riktiga facebook för hon har bilder på molly som inte molly lagt upp. Sen har hon en massa videos på dem. Srev till henne när någon gjorde ett konto om henne ett fake konto. Glaaaaad ville bara säga de

• Svar på tråden molly sandén
  • Eerie

jag förstår inte .
    är det en känd människa detta?
    vad är det som ska diskuteras här?

• Anonym
    niky40 skrev 2012-08-22 15:26:27 följande:
    Jag mötte Lassie..
    Men jag mötte Lassie först.
  • Anonym (Inget)
    Anonym skrev 2012-08-22 15:33:18 följande:

Gråter
  • EllanEriksson

Jag har Pär Hulkoff på FB, han är sångare i Raubtier.. Ger det mig massa poppispoäng? ;)

Nej, Hulkoff tillåter typ alla xD
    Jag tror även Mollys syster kan vara så att hon godkänner alla. Få inte vatten över huvudet min vän :)

• niky40
    Anonym skrev 2012-08-22 15:33:18 följande:

Ha ha!
  • Skabetti

Och jag är kompis med Caroline af ugglas på facebook. Visst värmer det i hjärtat att JAG är kompis med en kändis! (inväntar inbjudningar till kändisfester nu, eftersom jag är typ vänmed en kändis)

• EllanEriksson
    Koppkaka skrev 2012-08-22 15:39:17 följande:
    Varför vill man vara vän med folk man inte känner?
    Jag kan personligen bara säga att Hulkoff har jag för jag är nyfiken om bandet och inte hittat nån bra officiell sida än xD

Men jag förstår heller inte det att vara vän med folk man inte känner..
  • Anonym
    EllanEriksson skrev 2012-08-22 15:42:38 följande:
    Jag kan personligen bara säga att Hulkoff har jag för jag är nyfiken om bandet och inte hittat nån bra officiell sida än xD

Men jag förstår heller inte det att vara vän med folk man inte känner..
    Haha är ni avendsjuka eller? herregud det är mimmi sanden hon är så fin
Svar på tråden molly sandén