• Anonym

molly sandén

Hennes syster accade mig på fb är så glad :D:D Så kul att kolla på bilder  som molly inte har på sin blogg. 

Oh mimmi sanden  
    ">

Hon accepterade mig http://www.facebook.com/profile.php?id=100004241070814 det är hennes riktiga facebook för hon har bilder på molly som inte molly lagt upp. Sen har hon en massa videos på dem. Srev till henne när någon gjorde ett konto om henne ett fake konto. Glaaaaad ville bara säga de

• Svar på tråden molly sandén
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-22 15:46:01 följande:
    Haha är ni avendsjuka eller? herregud det är mimmi sanden hon är så fin

Jag är varken avendsjuk eller avundsjuk.
  • Mynta

Vad roligt för dig TS!! Jag är vän med Pär Larsson faktiskt. Han jobbar på arbetsförmedlingen i Hagsätra.

• elmadumle

Det är nog så att de flesta kändisar accepterar alla vänförfrågningar, har svårt att tro att de lägger ut privata saker på den fb, de har säkert en egen privat också som bara deras allra närmaste vänner känner till, om de ens har någon.

• Scream2
    Anonym (Inget) skrev 2012-08-22 15:24:08 följande:
    En nära släktings dotter umgås med Mollys ex syster.... är även vän med systern på FB och jag är vän med dottern.

Fast är det inte större då att din nära släktings dotter, som du då är släkt med faktiskt umgås med Saades syster? Jag menar det måste väl låta ännu mer jag mötte Lassie? Blir ju nästan lite avis...eller inte....
  • EllanEriksson
    Anonym skrev 2012-08-22 15:46:01 följande:
    Haha är ni avendsjuka eller? herregud det är mimmi sanden hon är så fin
    Inte ett dugg avis xD
    Tycker Molly är awesome men jag skulle inte leta fram hennes syster på fb. Följer Mollys instagram och så så det räcker för mig ^^
Svar på tråden molly sandén