• Jellybeanbaby

Rädd för min date

Anonym (Skraj) skrev 2012-08-24 13:53:14 följande:
    Jodå, jag har gjort sådant här förut. Jag har aldrig varit rädd för någon av männen jag har träffat förut. Jag har känt mig trygg med dem. Det var iofs några år sedan nu, jag är äldre móch mer rädd om mig nu än vad jag var då som tonåring. Den här mannen... Han skrämmer mig, men det gör det så mycket mer intressant. Jag vet att det låter sjukt. Men jag känner mig mer levande än på många år.

Vandrarhem skulle inte gå, han skulle inte ha råd med det och skulle inte komma då heller. Men som sagt, helt främling är han inte, han är vän med flera av mina vänner.

Det känns som att hur jag än gör så kommer jag ångra mig efteråt. 
    Haha! Vilken lirare! Han har inte råd med vandrarhem, men han har råd med flygbiljetter hit, och tillbaka, och still dig och ditten och datten?

STÄLL IN! Det här kan sluta jävligt illa!
  • Jellybeanbaby
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-24 20:32:14 följande:
    Jag vet inte. Man kan ju inte mesa jämt heller, man lever ju bara en gång.
    TS det här är en personlig fråga, jag vet, men.. har du varit utsatt för övergrepp i din barndom?
  • Jellybeanbaby
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-24 21:37:43 följande:
    Känner ingen tjej som han har haft sex med. Eller jo, en - men henne har jag inte någon kontakt med längre. Har dock hört rykten om deras sexmöte och han har berättat för mig om det. Det var illa. Han sade dessutom att det han ska göra med mig kommer vara värre än det. Men jag vet inte, jag tror nog han skojar...
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-25 00:52:02 följande:
    Jag känner ju tjejen som han låg med, även om hon och jag inte har kontakt i dag mer. Jag vet vad han gjorde mot henne och det var inte snällt.
    Förvånad Du kommer hamna på sjukhus

OM DU INTE STÄLLER IN!

Om du inte ställer in, så kommer du behöva både fysiskt och psykiskt kristeam.
    Om du ställer in, så kan du gå till din läkare och be att få komma till en bra terapeut och prata ut om allt det här och kanske äntligen få den hjälp du behöver.
  • Jellybeanbaby
    SeaDragon skrev 2012-08-27 16:47:11 följande:
    Det vi försöker säga är att det varken är speciellt ovanligt eller kontroversiellt att tända på dominans, men det finns ju olika grader. Att vilja bli slagen blodig eller allvarligt skadad på andra sätt, är inte så vanligt och det bör man nog söka hjälp för.
  • Jellybeanbaby
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-28 00:33:32 följande:
    Jag har sagt åt honom att jag ringer polisen om han klipper av mig håret eller något annat sjukt. Men det är jag inte rädd för. Vi gillar varandra.
    Skiter jag i. Snälla lyssna/läs!
    DU bör bestämma ett stoppord långt i förväg. (inte nej, aj, stopp, utan ett annat ord som inte hör ihop med sex, som du talar om för honom!)
    VIKTIGAST är att tala också om för honom att du KOMMER anmäla honom för våldtäkt om han inte lyder det ordet.
    Säg det rakt ut! Det är inte en del av leken att du ska vara sub hela tiden. Det här är allvarliga saker. Du vet om att din väninna blev skadad men ändå tänker du träffa honom. JUST DÄRFÖR är det så viktigt att du är SJUTK bestämd på den punkten. Om du inte törs SÄGA det till honom så skicka det i ett email.
  • Jellybeanbaby
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-28 00:42:23 följande:
    Fast vem ska kunna bevisa att jag sade stoppordet då? Han kan ju neka, ord mot ord. Då har jag bara skämt ut mig.
    Men fattar du inte? DU SKA SÄGA att du ska polisanmäla honom om han avviker från planerna.
    Detta kanske kan få honom att tänka efter lite. Hålla sig till planen. Det är det enda starka kortet du har.
    Och gör upp allt i ett mail. skriven form. Ett kontrakt helt enkelt. Så gör riktiga BDSM:are.

Men vad fan vet jag. Jag tänder inte på att "dränkas i en toalettstol". Du kanske ska fundera lite över varför du tycks tända på det.
Svar på tråden Rädd för min date