• Jellybeanbaby

Rädd för min date

leam skrev 2012-08-30 10:50:45 följande:
    Perfekt läge förresten för honom att ta livet av dig och komma undan med det eftersom han drar utomlands sedan.
    Min tanke också!

Funderar nu på att göra en omröstning i stil med "vill du ha uppdatering av känslomässigt störd TS som ska träffa sadist"...
  • Jellybeanbaby

Jag har inte sett nån som vill ha en update. Så kom för fan inte hit och böla hur synd det är om dig efteråt när alla varnat dig! INTE EN ENDA har sagt "Jag tycker du ska göra det, TS"! ALLA har varnat dig och bett dig avstyra!

• Jellybeanbaby
    SeaDragon skrev 2012-08-28 10:18:47 följande:
    Håller förövrigt med tidigare talare, du får göra vad du vill TS, det är ditt liv, men låt oss slippa "snyft-trådar" om det skulle gå snett.
    Baginbox skrev 2012-08-28 10:41:05 följande:
    Fast det vore ändå bra om hon skrev om det går åt skogen, androm till varnagel...
    Baginbox, okej då är du den enda då. Stolt?    Skojar bara.
    Men jag tror inte du heller är intresserad av ett böltråds-efterspel? Du vill väl bara höra att (Skraj) fortfarande är i ett stycke efter alltsammans, eller hur?
  • Jellybeanbaby
    Primmeling skrev 2012-08-30 13:26:35 följande:
    Och jag har även skrivit att jag vet att hon kommer att må dåligt och bli/känna sig våldtagen samt absolut avrått henne. Men jag vill ändå ha en uppdatering. Ts har bestämt sig för att inte polisanmäla, så det vet vi. Varför vill inte du jellybelly ha en uppdatering?
    För att vi VET redan att det kommer gå dåligt!
    Jag vill inte känna till den här läggningen hos personer. Jag tycker det hela är sjukt.

FÖR ATT gissa två gånger om det kommer bli som den där tråden som var uppe i helgen, same story, och efterspelet med "tårar som trillar nerför mina kinder". Inte intresserad! Det är ren idioti att tro att nån ska bry sig efter att alla i tråden sagt "träffa honom inte!" Hon får väl vända sig till psykakuten istället.
  • Jellybeanbaby
    soffliggaren skrev 2012-08-30 13:46:43 följande:
    Jellybelly du är så håård . Jag vill också ha en update men bara för att fl ska säga Vad vad det vi sa ? Du vill  nog med veta så du kan vråla lite.
    Jag - vill - absolut - inte - veta. Jag vet redan att det kommer bli en "vad-var-det-vi-sa situation - men vad vet jag? Det kanske ingår i spelet, att man ska sitta och grina och tycka synd om sig själv efteråt.

Nej jag säger det igen, för sista gången,
    TS. Tala med psykolog och se vad som fattas dig...
  • Jellybeanbaby
    Finis skrev 2012-09-05 14:10:49 följande:
    Och du tror att han kommer respektera dina önskningar?
    Hon VET att han inte kommer respektera henne alls. Hon tänder på det.

Finns det inte nån undersökning som visar att de flesta porrstjärnor blivit utnyttjade som unga?
    Undrar om det är nåt sånt som ligger bakom TS fall
  • Jellybeanbaby
    Baginbox skrev 2012-09-05 14:15:35 följande:
    Varför inte? Det är väl precis lagom både maktlöst och förnedrande att ha en hand hårt runt halsen, den andra långt upp i livmodern samtidigt som han pissar på dig och talar om hur kort tid du har kvar i livet. Han beskriver samtidigt vad och hur han gör med ditt barn när du är borta sedan. Låter optimalt tycker jag. Go for it. Han verkar vara precis vad du behöver.
    Helvete, var du tvungen att skriva det där? Rena skräckfilmsmanuset. Ring Hollywood.

• Jellybeanbaby

Jahapp, TS! Torsdag idag. Snart är helgen här... ska du stänga tråden snart?

• Jellybeanbaby
    Anonym (suck) skrev 2012-09-06 14:30:33 följande:
    En vännina till mig hade härlig berikande strypsex med sin sk man för några år sedan, nu ligger denna kvinna några meter under jord pga detta, liten pojke på 4 år blev föraldrarlös. men vad gör det? man måste ju få leva fullt ut och spränga alla gränser....Kräks
    Fast vad annat är att vänta när psykvården är så nedmonterad som den är {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Jellybeanbaby

Jag vill ha en morot i snippan samtidigt som jag blir piskad med en selleristjälk samtidigt som min partner talar om hur sexig Göran Persson brukade vara med ett äpple i mun och BBQ-och-honungsgriljering...
    eller är det bara mina drömmar som säger mig att jag borde bli vegan?

Om du bara heter Anonym läser jag inte vad du skriver.
  • Jellybeanbaby

muahhahhahah! det var dagens skratt!

ruccoless skrev 2012-09-06 20:48:00 följande:
    Ja wow vilken mamma kanske blir årets!! Helgen har ju inte ens börjat
    Bryt inte ensam Bryt ihop

• Jellybeanbaby
    ruccoless skrev 2012-09-06 23:54:13 följande:
    Gå mot röd gubbe eller välja en knytnäve upp i analen/ livmodern, korsa ett tågspår eller bli nedskiten med diarre samtidigt som du är bunden, köra för fort eller bli skendränkt på toa samtidigt som någon kissar på dig etc... Ja allt är fanimej relativt, och blanda in Steve Irwing i det hela? Mig veterligen hade han en djurpark + höll på med krokodiler, vilka inte blev hans död utan en simpel stingrocka.Herre gud människa sök hjälp!!!!
    Kunde fan inte sagt det bättre själv, tack ruccoless
  • Jellybeanbaby

Jag ska inte sticka under stol med att jag mådde lite illa när jag läste att du introducerade ditt barn till honom, första gången DU träffat honom EVER. Man gör inte så mot barn.

Vem behöver Mitt Livs Novell när FL finns? :)
  • Jellybeanbaby
    Anonym (Skraj) skrev 2012-09-10 15:16:50 följande:
    Nå, jag hade inte tänkt göra det, men jag hade inte så mycket val.

Vad är det som stör dig? Att det arma barnet inte ska behöva träffa på en manlig bekantskap eller att du tycker att han är sjuk och därmed inte borde vara i närheten av barn?
    Alla som vet minsta något om psykologi vet att det är dumt att introducera barn till sällskap som inte kommer stanna kvar i deras liv.
Svar på tråden Rädd för min date