Inlägg från: Wittra |Visa alla inlägg
  • Wittra

Läs vad hemsk jag är mot min stackars dotter!

Är det något som går här på FL nu eller? Hysteriska vegetarianer och veganer som fått något märkligt, hastigt infall att predika och prata sig kokande varma om hur FANTASTISKT det är med att inte äta animaliska produkter? 
    Det blir inte ens roligt när de försöker driva med sig själva. Det blir typ som den här tråden.

• Wittra
    Mirande skrev 2012-08-24 21:44:30 följande:
    Ja, du bryr dig ju så mycket att du måste läsa hela tråden och sen svara ingående vad du gör med dina. Lite dubbelmoral va? ;)
    Precis lika mkt som du uppenbarligen bryr dig om hur andra tänker kring ditt sätt att fostra dina barn. du bryr dig så lite så du skriver en trådstart med ett tempo där du typ inte ens kan andas för du är så upphetsad över detta...."nuu driiiver jag här på FL med allihooooopa *pust, pust* GUD VAD ROLIG jag är!!!#

• Wittra
    Mirande skrev 2012-08-24 23:37:39 följande:
    Jesus vilken tråkig ton du har människa, sök hjälp eller något så det inte går utför dina nära och kära. Jag har inte försökt vara rolig, snarare du som läser mellan raderna. 

Du är inte så bra på detta va? Flört Med tanke på tidigare reaktioner på din tråd också. 
  • Wittra
    Mirande skrev 2012-08-24 23:40:29 följande:
    God jul på dig! Hahaha, kul med människor som blir så himla provocerade, tack för att ni räddar min fredag! 
    ....för du startade ju inte tråden för du själv blev provocerad och irriterad ......nejdå. inte alls. inte skuggan av en chans. 
  • Wittra
    Mirande skrev 2012-08-24 23:44:50 följande:
    Ja, givetvis. Har opererat mig. Blev lite struligt.
    Haha va? Nej, jag startade tråden för att irritera andra och skapa lite debatt. Hade tråkigt helt enkelt. Du vet att trådar man inte tycker om, kan man faktiskt stänga ner! Du behöver inte spy galla på andra för att du haft en dålig dag. Jag har inte gjort dig någonting så din tråkiga ton kan du behålla för dig själv!
    du ville ju att folk skulle käfta med dig? 
  • Wittra
    Mirande skrev 2012-08-24 23:53:25 följande:
    Nej, tycker det är ganska tråkigt med upprörda människor som försöker vara otrevliga och sprida hat. Tyvärr, men lycka till nästa gång du.
    Ah, jag kan se hur du försöker....... 
Svar på tråden Läs vad hemsk jag är mot min stackars dotter!