• Mirande

Läs vad hemsk jag är mot min stackars dotter!

Efter att ha läst många trådar här på familjeliv har jag upptäckt något helt fantastiskt, jag är verkligen världens sämsta förälder! Först och främst tvingar jag i mitt barn vegansk kost. Hon har aldrig i hela sitt liv smakat på något från djur. Hon ligger verkligen i sängen och skriker efter kött innan hon ska sova! Och vill ni veta något ännu hemskare? Jag ammade henne aldrig! :O Jag är med barn igen, en fin liten pojke, och han skall inte heller äta kött eller bli ammad! Ni måste vara alldeles till er vid det här laget, att det finns sådana hemska föräldrar som mig! Fy skäms på mig!

Nu har jag inte tid att skriva här. Jag ska tvinga i min dotter grillade majskolvar, som hon tyvärr råkar älska så mycket. Inget fredagsmys framför TVn eller lördagsgodis får hon heller! Bara hemmagjord glass, UTAN MJÖLK!!!

Bäst ni ringer socialen på en gång! 

(Jag är så hemsk att jag till och med står för det här och inte är anonym!!!)

Trevlig helg på er. ;) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-25 17:25
    Oj, många upprörda tanter här ser jag. Hur känns det att bli så upprörd för en tråd? Jag hoppas ni inte tar ut det över era nära och kära.

Ja, jag är både barnslig, patetisk, tråkig, dålig mor och allt vad det heter. Troll kanske jag är också! Livet är underbart!

Hoppas ni har en skön helg för övrigt.

• Svar på tråden Läs vad hemsk jag är mot min stackars dotter!
  • La Lola

Varför detta behov av att överdriva så in i helsike? Obestämd

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Mirande

Vänta vänta, innan ni moralkärringar spyr galla måste jag poppa popcorn! Tror ni att ni kan hålla ilskan inne i 10 minuter till?  

• hjertat
    Mirande skrev 2012-08-24 19:04:44 följande:
    Efter att ha läst många trådar här på familjeliv har jag upptäckt något helt fantastiskt, jag är verkligen världens sämsta förälder! Först och främst tvingar jag i mitt barn vegansk kost. Hon har aldrig i hela sitt liv smakat på något från djur. Hon ligger verkligen i sängen och skriker efter kött innan hon ska sova! Och vill ni veta något ännu hemskare? Jag ammade henne aldrig! :O Jag är med barn igen, en fin liten pojke, och han skall inte heller äta kött eller bli ammad! Ni måste vara alldeles till er vid det här laget, att det finns sådana hemska föräldrar som mig! Fy skäms på mig!

Nu har jag inte tid att skriva här. Jag ska tvinga i min dotter grillade majskolvar, som hon tyvärr råkar älska så mycket. Inget fredagsmys framför TVn eller lördagsgodis får hon heller! Bara hemmagjord glass, UTAN MJÖLK!!!

Bäst ni ringer socialen på en gång! 

(Jag är så hemsk att jag till och med står för det här och inte är anonym!!!)

Trevlig helg på er. ;) 

• Mirande
    La Lola skrev 2012-08-24 19:06:48 följande:
    Varför detta behov av att överdriva så in i helsike? Obestämd
    Så nu låter det så helt plötsligt. 
  • La Lola
    Mirande skrev 2012-08-24 19:07:34 följande:
    Vänta vänta, innan ni moralkärringar spyr galla måste jag poppa popcorn! Tror ni att ni kan hålla ilskan inne i 10 minuter till?  
    Du tycker att moral är något fult? Okej...det är nog inte så vanligt att tycka det men hursomhelst så förstår jag inte vad moral har med denna tråd att göra? Helskumt ju..... Obestämd

Men jag hoppas att popcornen smakar bra iaf!
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Ernst Hugo
    Mirande skrev 2012-08-24 19:09:50 följande:
    Så nu låter det så helt plötsligt. 

Du är jätteduktig {#emotions_dlg.flower} Kravodlade popcorn? Solig
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • duntäcke

Du kunde lika gärna beskrivit vår familj haha. Dock så blir det fruktsallad ist för glass ikväll (variation), men popcorn precis som ni. 

• Kattdamen

Varför överdriver du så mycket? Inte ligger din dotter och skriker efter kött.

Iofs vet du ju inte om de någonsin kommer äta kött.

En kopp te, tack.
Svar på tråden Läs vad hemsk jag är mot min stackars dotter!