• Barbamama08

24 år och leggings?

Jag håller på att gå igenom min garderob. Vill inte bara ha nytt, jag vill ha stil, mer sofistikerat.

Precis efter att jag fyllde 23 blev jag gravid. Jag fick tidigt börja använda mammakläder, gick upp mycket i vikt och precis alla mina vanliga kläder åkte in i flyttkartonger och ned i källaren där de skulle vänta på mig.

Efter gravideten så var det dags för amningströjor, hittade flera fina som jag tyckte om. 4-5 månader efter förlossningen så hade jag tappat så pass mycket i vikt att jag vågade ta upp mina flyttkartonger igen. Som jag hade längtat!

Rev upp allt och såg med fasa vad de innehöll. Massor med hood-tröjor bl a. det är inget som jag någonsin kommer ha på mig igen...Inte utanför hemmet i alla fall. Men vad tycker ni om leggings? Har aldrig tyckt att jeans är särskilt bekvämt, så därför har vanliga svarta enkla leggings alltid varit så bra. Men är det verkligen ok på en 24-åring? Självklart får man ju klä sig i det om man vill, det är inte så jag menar (innan de hysteriska familjelivarna går till attack). Men är det liksom...barnsligt?

• Svar på tråden 24 år och leggings?
  • Neeellie

Beror på vad du använder till leggingsen. Jag är 24 år och jag använder leggings, älskar dom!

• Mia03

hej! Tycker absolut inte det på något sett är barnsligt med leggings. Ser jätte många som har det och det passar till det mesta. Bekvämt också! :)

• Ankissen

Jag är 33 och har leggings! Visste inte att det var fel med det?

Mamma till Elliot 051112 och Ella 090429
  • Barbamama08
    Ankissen skrev 2012-08-24 23:03:13 följande:
    Jag är 33 och har leggings! Visste inte att det var fel med det?

Nä, jag undrar bara. För jag märker bara vilken hemsk klädstil jag har haft tidigare. Eller jag har liksom saknat klädstil överhuvudtaget. Har aldrig varit så intresserad av kläder tidigare, men nu börjar jag öka min medvetenhet om hur kläderna ska se ut. Har fått massor med komplimsnger för mina nya tröjor. Men jag har inte riktigt vetat hur jag ska göra med byxor. Men jag antar att leggings går bra då.
  • JAG är BÄST
    JAG är BÄST skrev 2012-08-24 23:16:24 följande:
    "räcker upp handen" har också leginges å är 40år  

Stavar som en kratta ser jag,,men skyller på vindet
    Skål
  • JAG är BÄST
    JAG är BÄST skrev 2012-08-24 23:16:57 följande:

Stavar som en kratta ser jag,,men skyller på vindet
    Skål

Ja ni SER vinet menar jagTungan ute
  • Barbamama08
    Neeellie skrev 2012-08-24 22:58:59 följande:
    Beror på vad du använder till leggingsen. Jag är 24 år och jag använder leggings, älskar dom!

Ja, det är klart. Förut hade jag alltid bara längre tröjor/linnen till leggings. Men efter graviditeten så fick jag akutköpa nya byxor eftersom jag hade gått upp så mycket i vikt. Då började jag köra leggings + vanlig tröja. Nu kör jag fortfarande så. Tyckte det såg jättefult ut förut, men jag ser alltid andra ha kort tröja och leggings nuförtiden och tycker att det ser ok ut.
  • 3 barns mamma84

Är 27 år 3 barnsmamma och har leggins ++++++ mjukisbyxor hatar jeans och kläningar och kjolar

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
Svar på tråden 24 år och leggings?