• SoSS15

Ska skaffa barn själv

Spännande resa ni är inne på. :)

Jag har velat ha barn ett tag också, hade en dröm om att ha barn nu på 20 års ålder, men så blev det ju inte. Jag går i tankar om insemination och sådant också. Tänkte mest på Danmark till och börja med, eftersom det då är helt säkert att man får det som man vill, med en frisk donator också. Men det är så dyrt! Och de resurserna har jag ju inte ännu, jag som pluggar och kämpar mig fram ekonomiskt.

Glöm inte skriva hur det går! Följer er med spänning och hållna tummar! :)

• SoSS15

Så glad jag blir för er skull. Längtar tills jag kan bege mig ut på min resa mot ett barn... :)
    Jag är ju bara 20 år, men har ju redan längtat efter barn i några år, och vet att jag antagligen får vänta några fler år då jag pluggar för fullt! Om jag blev med barn nu skulle jag antagligen få flytta hem till min mamma igen, och lägga utbildningen på is, och jag vill ju gärna kunna ge mitt barn allt jag kan, vilket kräver inkomst!

Har några frågor som ni kanske kan svara på... Undersökningen innan, vart finns det kliniker som går med på det? Om man är ensamstående har jag hört rykten om att alla inte är så tillmötesgående...?
    Jag har läst lite inne på villhabarn.se, finns ju donatorer och så där, men det kanske inte är lika säkert som att åka till Danmark?

Tell me what yah know !

Och stort grattis till er som lyckas, och lycka till och håller tummarna till er som försöker! :)

• SoSS15

Hej!
    Ännu en singeltjej som vill skaffa barn på egen hand!
    Men jag är ju i yngsta laget skulle jag tro...

Finns det några ålderskrav eller övriga krav på klinikerna i Danmark? :)

• SoSS15
    Novali skrev 2013-09-22 15:36:59 följande: