När, var och hur träffade du din närmsta vän?
När?
Var?
Hur?
Berätta om hur du och din/dina närmsta vän/vänner träffades!
När?
Var?
Hur?
Berätta om hur du och din/dina närmsta vän/vänner träffades!
På gymnasiet. Om man inte räknar min man som nog är min allra bästa vän :D Honom träffade jag på en senare utbildning.
Min närmsta vän träffade jag första dagen i årskurs 1 (alltså när vi var sju år). Är så himla glad över att vi fortfarande hänger ihop 14 år senare :}
Jag och min bästa kompis lärde känna varann för ca 14 år sedan genom min dåvarande sambo. Det var min sambo som förde oss samman. Jag var inte det minsta intresserad av att lära känna hans tjej kompis som var smal snygg och jag var helt säker på att de hade haft nått ihop tidigare. Men efter en kväll på krogen så ändra jag min uppfattning om henne och sedan dess har vi hållt ihop.
Gymnasiet
På jobb intervju (hon intervjuade mig och övertalade hennes chef att anställa mig för att hon tyckte att 'det sa klick'
I Madrid via ett internet forum
Kollegas flickvän blev jag kompis med
på universitet
Vi bodde i samma trapp när vi föddes 1970!
Ingen aning. Vi var väl drygt tre år när vi träffades första gången. Det är i alla fall därifrån de första bilderna på oss finns. Vi växte upp på samma gata och lekte på samma gård och har sen dess följt varandra i livet. Vi har alltid varit allra bästa vänner som alltid funnits för varandra. I år 25-årsjubilerar vi faktiskt.
Vilda webben för ca 6 år sen.
Hade precis hittat sidan o surfade runt o kollade vad det fanns för folk från blekinge,där jag bor.
Hamnade på en sida där det var en tjej som skrev att hon sökte vänner då hon var på g att flytta hit.
Slängde iväg ett mail o vi träffades några månader efter.Vi bor en bit ifrån o träffas tyvärr inte särskilt ofta nu,för skola o familj tar mycket tid.
Men vi pratar nästan alltid i tele några gånger i veckan o så finns ju fb.
Bytte jobb för några år sedan, jag och en tjej började i princip samtidigt på samma ställe. I början hälsade hon knappt på mig vilket jag förstår då näst intill alla skulle ragga på henne. Tiden gick och vi fick mer och mer kontakt med varandra. Nu i efterhand så har hon berättat att hon trodde jag var gay eftersom jag i princip var den enda som inte försökte få henne i säng. Vi har byggt upp en väldigt stark och pålitlig vänskap som jag tror kommer hålla livet ut. Dock så är ju vissa folk tveksamma till att vi bara är vänner, för det kan man tydligen inte vara om man är av olika kön...
Kanske lite luddigt skrivet, kl är 04:10 och jag skulle lagt mig för längesedan.
Mvh
På gymnasiet. Hon bytte till min skola och tack gode gud för det!
I lägret på Roskilde vi båda bodde i. Kände inte varandra innan och var väl inte överförtjusta i varandra heller, men plötsligt delade vi ett paraply under Morbid Angel-konserten och sen dess är vi vänner. Hon bor tyvärr i ett annat land nu..
Min närmsta vän i samma stad som jag träffade jag faktiskt på en sexkontaktsida (?)