Vinter overall test 2012
Hej! ni som prenumererar på vi föräldrar, finns det någon som har lust att lista upp årets overall test?
Hej! ni som prenumererar på vi föräldrar, finns det någon som har lust att lista upp årets overall test?
Jag vill också gärna veta!
Coop friends var först i alla fall men när jag åkte till butiken för att köpa den fanns den inte än
Resten har jag inte i huvudet..
Coop friends var bäst och mest prisvärd, sedan Reima. Fix från Lindex ansågs prisvärd. Kaxs fick samma poäng som de hade förra året, men de var typ 3:e sämst med det. H&M var näst sämst och Ellos var väl i princip underkänd - klart sämst i alla fall. Reima var outstanding i att tåla nötning, ett testvärde på 14500 nötningar, ingen annan klarade nog över 6000 vad jag kan minnas. Men Coops slog alltså Reiman, i följsamhet och i något mer moment. Generellt var de flesta bra. Spannet från Kaxs på 4,1 poäng och Coop på 4,54 poäng var ju inte särskilt stort.
Vad går den där från Coop på, någon som vet? Reima är ju dyr, det vet jag. Är Friends, Fix och Kaxs lika dyra ungefär?
699 stod det för både Coop och Fix...
Ok, tack!
Vad var dåligt på Kaxsoverallen?
Vet inte i år, Men förra året var nötningen bland det sämsta påKaxs
var inte didriksons ens med i årets test?? :/
Ja, var inte didriksson med?
Har inte tidningen kommit i butik ännu, har varit inne i flera utan att hitta den.