• rufsig80

Större kondomer

Varför säljs det inte större kondomer i affärerna och på apoteket, någon som vet varför?

Var får man bäst tag i större?

Hur stora finns det?

• Svar på tråden Större kondomer
  • Tom Araya
    Anonym (tjejen) skrev 2012-10-10 16:03:10 följande:
    Fast jag tror nog gummistöveln blir värre att klara. Mindre upphetsande i alla fall Flört
    Gummifetischism? Skrattande
  • pontus1
    Anonym (tjejen) skrev 2012-09-03 16:21:08 följande:
    Bäst att inhandla lite jättekondomer, ifall man får oväntat besök

ha ha  köp lite gevalia också då
  • pontus1
    Kloverman skrev 2012-08-30 00:11:21 följande:
    Vill du ha nåt större än  MySize 69 mm  så får du nog gå och kika på kondomer för hästar.

håller med  dom är 16cm i omkrets och 23 långa  så passar en kuk som är ca  18-20 i omkrets och 25-30 lång
  • Anonym (tjejen)

En kompis visade mig en filmsnutt igår, den killen verkar ha samma problem som TS. Helt sjukt stor!

Imponerande minst sagt!

-Jag vill ligga med honom sa hon, du kanske vill ha hennes nummer TS?

• Anonym (tjejen)

Ska vi leta kondomer ihop?

• rufsig80
    Anonym (tjejen) skrev 2012-11-12 11:21:39 följande:
    Ska vi leta kondomer ihop?
    Men du måste väl förstå mitt problem när man bara trodde att det fanns den storleken som apoteket har typ. Jag fick ju hålla mig från att ligga när jag var yngre bara för att jag inte ville utan kondom. Det är synd ju.
  • Anonym (tjejen)
    rufsig80 skrev 2012-11-12 11:48:22 följande:
    Men du måste väl förstå mitt problem när man bara trodde att det fanns den storleken som apoteket har typ. Jag fick ju hålla mig från att ligga när jag var yngre bara för att jag inte ville utan kondom. Det är synd ju.
    Det är ju för att du är så ovanlig. Kan inte tänka mig att det finns så många med den sizen...
  • Anonym (tjejen)

Kanske dags med ett bildbevis Tungan ute

Svar på tråden Större kondomer