Större kondomer
Varför säljs det inte större kondomer i affärerna och på apoteket, någon som vet varför?
Var får man bäst tag i större?
Hur stora finns det?
Varför säljs det inte större kondomer i affärerna och på apoteket, någon som vet varför?
Var får man bäst tag i större?
Hur stora finns det?
Det finns nog bara en sak som är mer patetiskt än att skapa en tråd där man indirekt skryter om sin kukstorlek ("hittar inte stora kondomer" haha) och det är att sitta och det är att fejka en "beundrare" i samma tråd
Nej det är klart
Får mig att tänka på en historia, där en kvinna kommer in till affären och ska lämna tillbaka ett paket kondomer.
-Jag skulle vilja lämna tillbaka de här!
-Får jag fråga vad det var för fel på dem?
-Min man säger att de är för små för honom.
-Jaså? *plockar ut en kondom ur paketet*
*börjar trä kondomen över handen, och fortsätter tills kondomen är upp till armbågen men en menande blick till kunden*
-Om dessa inte passar din man, kan jag få hans nummer?
*Kvinnan tar paketet och lämnar affären utan att säga ett ord*
Den här tråden:
Påminner om tråden där tjejer klagar över sina stora bröst, De är smala f ö, vilket är en indikation på att brösten är sexiga. Först klagar dom på att alla karlar vill ligga med dem och sedan hur svårt det är att hitta BH som passar när man är smal och storbystad.
Påminner om tråden där tjejer klagar över sina stora bröst, De är smala f ö, vilket är en indikation på att brösten är sexiga. Först klagar dom på att alla karlar vill ligga med dem och sedan hur svårt det är att hitta BH som passar när man är smal och storbystad.