• Anonym (Amatör)

Amatörbilder

Hej

Någon som har ett bra tips på någon sida där man kan skriva lite om sig själv och bilderna man lägger ut. Alltså en BRA sida för att dela med sig av sina intima amatörbilder. Jag skulle så gärna vilja komma igång med detta. Vi har kört blogg förut men har tröttnat på detta och vill nu lägga ut lite bilder på någon bra sida där man även kan snacka med andra och de kan se bilder m.m. Gärna en sida där man kan låsa vissa album och ge folk rättigheter.

Tacksam för snabbt svar då vi vill komma igång NU! 

• Svar på tråden Amatörbilder
  • Janice01
    Anonym (Amatör) skrev 2012-08-29 11:02:35 följande:
    Hej

Någon som har ett bra tips på någon sida där man kan skriva lite om sig själv och bilderna man lägger ut. Alltså en BRA sida för att dela med sig av sina intima amatörbilder. Jag skulle så gärna vilja komma igång med detta. Vi har kört blogg förut men har tröttnat på detta och vill nu lägga ut lite bilder på någon bra sida där man även kan snacka med andra och de kan se bilder m.m. Gärna en sida där man kan låsa vissa album och ge folk rättigheter.

Tacksam för snabbt svar då vi vill komma igång NU! 
    Klubb6 fungerar på det sättet.
    Annar kan man lägga ut på Flickr och begränsa till att bara väner får se dom.
    Jag finns med på bägge....
  • Anonym (Amatör)
    Janice01 skrev 2012-08-29 12:07:15 följande:
    Klubb6 fungerar på det sättet.
    Annar kan man lägga ut på Flickr och begränsa till att bara väner får se dom.
    Jag finns med på bägge....
    Okej då kanske man skall ta sig en koll på klubbs ex. Är det lättöverskådligt att se andras foton och för andra att se våra?? Hur diskuterar man lättast med varandra?

• Janice01
    Anonym (Amatör) skrev 2012-08-29 12:11:20 följande:
    Okej då kanske man skall ta sig en koll på klubbs ex. Är det lättöverskådligt att se andras foton och för andra att se våra?? Hur diskuterar man lättast med varandra?

Man kan skicka privata ,medelanden där. Sedan har man 2 olika foldrar att lägga bilder och filmer i. En som alla kan se om dom kommer in på din sida och privat folder som du bestämmer vem som skall få se.

Vad gillar du att visa upp? När du onanerar, har sex med andra eller bara nekenbilde?
  • Anonym (Amatör)
    Janice01 skrev 2012-08-29 12:34:24 följande:
    Man kan skicka privata ,medelanden där. Sedan har man 2 olika foldrar att lägga bilder och filmer i. En som alla kan se om dom kommer in på din sida och privat folder som du bestämmer vem som skall få se.

Vad gillar du att visa upp? När du onanerar, har sex med andra eller bara nekenbilde?
    Bilder på mig min man och naturligtvis oss båda i action. Vi gillar att visa våra alster. Vi har väl samlat på oss ca 2-3000 bilde runder åren. :)
  • Anonym (Amatör)

Om ni ställer Snuska VS Klubb& mot varandra då. Vad är för & nackdelar?

Janice kan tala för Klubb6 & NHult för Snuska om ni inte har båda vill säga.

Jag vill:

Kunna lägga ut bilder, eventuellt låsa några bilder från mängden.
    Kunna snacka på ett smidigt sätt med folk.
    Kunna se andras bilder på ett okomplicerat sätt. 
    Vilja att andra lätt hittar mina bilder.

Let´s begin ;) 

• Janice01
    Anonym (Amatör) skrev 2012-08-29 12:55:25 följande:
    Om ni ställer Snuska VS Klubb& mot varandra då. Vad är för & nackdelar?

Janice kan tala för Klubb6 & NHult för Snuska om ni inte har båda vill säga.

Jag vill:

Kunna lägga ut bilder, eventuellt låsa några bilder från mängden.
    Kunna snacka på ett smidigt sätt med folk.
    Kunna se andras bilder på ett okomplicerat sätt. 
    Vilja att andra lätt hittar mina bilder.

Let´s begin ;) 

Jag har faktiskt erfarenhet av bägge!
    På Snuska kan du skriva meddelanden men inte spärra andra från att se dina bilder. Det du lägger ut i en allmän tråd kan alla som är medlemmar se.

Ni har inte filmer också på er?
  • Anonym (Amatör)
    Janice01 skrev 2012-08-29 13:35:20 följande:

Jag har faktiskt erfarenhet av bägge!
    På Snuska kan du skriva meddelanden men inte spärra andra från att se dina bilder. Det du lägger ut i en allmän tråd kan alla som är medlemmar se.

Ni har inte filmer också på er?
    Det är klart vi har {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Janice01
    Anonym (Amatör) skrev 2012-08-29 15:26:23 följande:
    Det är klart vi har {#emotions_dlg.djavulsk}

Det är ju mycket trevligare att byta mm än bilder tycker jag!
    Då är absolut klubb6 bäst!
  • Anonym (Amatör)
    Janice01 skrev 2012-08-29 15:42:31 följande:

Det är ju mycket trevligare att byta mm än bilder tycker jag!
    Då är absolut klubb6 bäst!
    Då får jag regga mig där då.....troligtvis....
Svar på tråden Amatörbilder