• Anonym (Amatör)

Amatörbilder

Hej

Någon som har ett bra tips på någon sida där man kan skriva lite om sig själv och bilderna man lägger ut. Alltså en BRA sida för att dela med sig av sina intima amatörbilder. Jag skulle så gärna vilja komma igång med detta. Vi har kört blogg förut men har tröttnat på detta och vill nu lägga ut lite bilder på någon bra sida där man även kan snacka med andra och de kan se bilder m.m. Gärna en sida där man kan låsa vissa album och ge folk rättigheter.

Tacksam för snabbt svar då vi vill komma igång NU! 

• Svar på tråden Amatörbilder
  • Janice01
    Anonym skrev 2012-08-30 14:08:35 följande:
    Men kan Du inte "komma igång" med nåt annat här i livet än intima amatörbilder? Vad går det ut på? Finns det inte något annat Du kan bidra med här i världen? Har Du inga andra tillgångar? Det måste Du ha!
    Frågan är väl mer vad du gör inne i ett sexforum med dom åsikterna....
  • lugnagatan
    Janice01 skrev 2012-08-30 15:14:24 följande:
  • Anonym
    Janice01 skrev 2012-08-30 15:14:24 följande:

Jag kan inte se att jag uttryckte några som helst "åsikter" . Det var bara några frågor i all enkelhet. Sen är jag inne på vilka forum jag vill, eller hur?
  • Ruter Knekt
    Anonym skrev 2012-08-30 14:08:35 följande:
    Men kan Du inte "komma igång" med nåt annat här i livet än intima amatörbilder? Vad går det ut på? Finns det inte något annat Du kan bidra med här i världen? Har Du inga andra tillgångar? Det måste Du ha!
    Jodå, jag har lite andra saker som jag kommit igång med, detta är bara ett rent nöje, med en skvätt lust i. Vi som delar och tittar på den här typen av bilder tycker det är trevligt. Men om jag delar bilderna så kan ju du stå för resterande tillgångar då??
  • Janice01

Jag har får många mess från Klubb6 medlemar här de senaste dagarna osm varit nyfikna på mitt namn på klubb6. Jag vill inte lämna ut det för att inte kunna bli förknippad med mitt konto här, hoppas ni har förståelse för det!

• lugnagatan
    Anonym skrev 2012-08-30 20:11:45 följande:

Jag kan inte se att jag uttryckte några som helst "åsikter" . Det var bara några frågor i all enkelhet. Sen är jag inne på vilka forum jag vill, eller hur?
    Men dina frågor var ju tydligt riktade ur din åsikt. Sluta låtsas som något annat.

Och visst får man vara inne på vilka forum man vill MEN...
    Det är som om jag skulle gå in på ett forum som handlar om amerikanska bilar och ifrågasätta varför killarna och tjejerna där håller på med Amerikanska bilar.

Men kan Du inte "komma igång" med nåt annat här i livet än amerikanska bilar? Vad går det ut på? Finns det inte något annat Du kan bidra med här i världen? Har Du inga andra tillgångar? Det måste Du ha!"

Om jag inte förstår mig på Amerikanska bilar hänger jag ju inte på forum som gäller Amerikanska bilar.
    Enkelt. 

Lycka till med att hitta ett forum som passar dina hobbys, vilka det än må vara.
    och hoppas att dom som hänger där gillar ämnet.
    :)

Naken-kram!

• Anonym
    Anonym (Amatör) skrev 2012-08-29 11:02:35 följande:
    Hej

Någon som har ett bra tips på någon sida där man kan skriva lite om sig själv och bilderna man lägger ut. Alltså en BRA sida för att dela med sig av sina intima amatörbilder. Jag skulle så gärna vilja komma igång med detta. Vi har kört blogg förut men har tröttnat på detta och vill nu lägga ut lite bilder på någon bra sida där man även kan snacka med andra och de kan se bilder m.m. Gärna en sida där man kan låsa vissa album och ge folk rättigheter.

Tacksam för snabbt svar då vi vill komma igång NU! 

Regga er på IX,är en chatt o ni kan lägga ut bilder eller använda cam,cam4 finns med är gratis reggning där..där visar man sig i cam nåt som är hetsande o skönt!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-31 12:43:31 följande:

Regga er på IX,är en chatt o ni kan lägga ut bilder eller använda cam,cam4 finns med är gratis reggning där..där visar man sig i cam nåt som är hetsande o skönt!
    Antar att det är ett sådant ställe där det är 99% killar och 1% tjejer som dessutom brukar vara starkt överviktig och allmänt oatraktiv...
  • Anonym (Snål)

Kåstar alla pengar? Jag söker en sida att flirta på och sexchatta.

• Anonym
    Anonym (Snål) skrev 2012-09-03 10:28:43 följande:
    Kåstar alla pengar? Jag söker en sida att flirta på och sexchatta.
    Menar du att onanera ihop i webcam?
  • Anonym
    Anonym (Snål) skrev 2012-09-03 10:43:53 följande:
    Visst Är du med?
    Är du man eller kvinna?
  • NHult
    Anonym skrev 2012-09-03 11:07:49 följande:
    Är du man eller kvinna?

Var inte så känslig nu, du har ju fått napp, starta Kameran så får du se vad som dyker upp Spöke
    Bloggar lite här på FL <3
  • Anonym (Snål)

Jag ar man precis som du men söker kvinnor.

Svar på tråden Amatörbilder