Gravid i Övik höst -12/vinter -13
V. 25 (24+4)
Jag känner också ganska tydligt, ibland är det hur mkt som helst, det till och med syns utanpå:) Både sambon och syster min har fått känna, å det är som du säger, nästan roligast när sambon får känna.
Man ska ju absolut köpa de man vill ha, speciellt om den uppfyller kraven man har. Vi har inte kikat så mkt än, förmodligen blir det att börja efter julhysterinJ Vi har inte önskat oss något speciellt till bebisen, har ni? Det kommer bli hur härligt som helst med julledigt, själv ska jag vara ledig mellan jul och nyår och det känns som attd et kan behövas:) Hur länge får ni vara ”hemma” då? Känns det fortfarande bra att flytta ”hem”?
Det är ju skönt att få ha fått den sålt, de kanske inte är bästa markndaden just nu, med tanke på konjukturen osv. Vill ni ha hyresrätt eller bostadsrätt? Jag har faktiskt inte så bra koll vad det gäller lägenheter men om du berättar vad ni har för krav så kan jag höra runt lite bland dem jag känner:)
Skönt att det minskat, men du verkar få ha det jobbigt mest hela tiden lider med dig. Är du hemma från jobbet helt nu? Jag har fortfarande inga ”stora” problem, kan fortfarande jobba heltid och får må bra på helgerna, det är ju bara jobbigt för rygg å att man är trött men de på verkar inte livet allt för mkt:)
Själv ska jag till BM i dag på första besöket efter RUL, ska bli spänande att höra vad hon säger eftersom det känns som att det var ett tag sen man va hos någon nu. Någon fler som skall på något besök snart?
Jag hört både bra och dåligt men inget om att han inte får stanna kvar:/ Vad det gäller antalet personer har jag heller ingen koll, men jag kan förstå att det finns ett max antal, annars kanske de blir för många i rummet å de blir väl jobbigt för både kvinnan som ska föda å personalen på sjukhuset, men jag vet inte… Någon annan kanske har kunskap inom området, Kluckis eller Maggis?
Ha en toppen helg allihop å njut av 3:e advent för det skall jag gör, å sen laddar vi för sista veckan innan Jul.:)