• Anonym (Confused)

Han vill inte knulla med mig?

Min sambo och jag har varit ett par i 2 ar. Nar vi val har sex, sa ar det super, men han vill inte ha sex mig. Maximalt 1 gang i veckan, och da ar det ratt ofta. Jag forstar inte varfor, han sager att han inte vet varfor det ar sahar, han tar liksom inte intiativ till sex. Och ibland nar jag tar intiativ sager han att han ar trott, orkar inte, bla bla bla. Men nar vi val har det, sa njuter han som fan, sa jag forstar inte riktigt? Grejen ar den, jag ser bra ut, frasch, luktar inte, tycker om att ha sex, lyssnar pa hur han vill ha det, jag gor det spannande i sangen. har forsokt allt. han har liksom ingen sexlust. 

Vad tror ni? Kan det liksom bara vara sa att han inte ar sa sexuell manniska? Eller finns det en bakomliggande faktor han inte vill dela med sig? Finns det nagot jag kan gora? 

Han har innan sin relation med mig varit sexuellt aktiv. Detta sexdilemma har existerat i nastan 1 ar for mig nu.  

Please help! 

• Svar på tråden Han vill inte knulla med mig?
  • Morriiss

Suck... Du är verkligen inte ensam... För mig är inte sexet heller bara ett behov utan oxå kärlek o närhet... Jag fråga om jag fick skaffa mig en älskare (lite på skoj) men näää det fick jag INTE!

• Anonym (Confused)
    Anonym skrev 2012-08-30 18:46:48 följande:
    Lite så här har jag känt med min make... men fick veta en hemlis där han gillar nått som han inte vågat berätta.

=)  Han har tyckt mer eller mindre att själva sexet varit lite "överskattat" men nu när han vågade öppna sig så har allt blivit så fruktansvärt mycket roligare igen.=) 

Fråga om det finns nått han skulle vilja prova som han inte har provat? =) 
    Jag har fragat allt som det gar att fraga. Vi har superbra sex nar vi val har det men han vill nastan aldrig knulla sjalvmant och 90% av alla ganger jag vill knulla vill han inte.

Men kul att det har lost sig for dig och din man :) Hoppas pa en losning har ocksa inom en snart framtid :P  
  • Anonym (Confused)
    Morriiss skrev 2012-08-30 18:51:51 följande:
    Suck... Du är verkligen inte ensam... För mig är inte sexet heller bara ett behov utan oxå kärlek o närhet... Jag fråga om jag fick skaffa mig en älskare (lite på skoj) men näää det fick jag INTE!
    Ar jag verkligen inte ensam om detta? Kanns som alla mina kvinnliga vanner har samma problem som jag, enda skillnaden ar det motsatta, alltsa att de inte vill knulla lika mycket som sina karlar, Snacka om att bli avundsjuk?? 
  • Morriiss

Det är så sjukt tråkigt... Tråkigt att vara utan sex... Tråkigt att onanera... Tråkigt utan närhet.... Om jag ska köpa att han inte vill ha sex får väl han köpa att jag tids nog har sex med nån annan... El?

• Anonym (Blake)

Men för f*n!  Var är kvinnorna som ryter till på männen här inne på FL när frun inte vill ha sex lika ofta?? Vad är skillnaden här?!? Ryt i nu..

Anonym skrev 2012-08-30 18:38:20 följande:
    Det behöver inte ha något med dig att göra i huvud taget. Ens sexualdrift går i perioder. Däremot kan jag förstå att det är frustrerande. Skaffa en älskare om han inte bryr sig om dina behov?
    Är det ok att män gör samma med fruar som bara ställer upp en gång i veckan? TS har ju sex en gång i veckan - vilket för de allra flesta är ganska normalt!

• Anonym (Confused)
    Morriiss skrev 2012-08-30 19:09:29 följande:
    Det är så sjukt tråkigt... Tråkigt att vara utan sex... Tråkigt att onanera... Tråkigt utan närhet.... Om jag ska köpa att han inte vill ha sex får väl han köpa att jag tids nog har sex med nån annan... El?
    Jag forstar ditt resonemang. Grejen ar ju att han liksom inte har en forklarning till detta. Varfor vill han liksom inte ha sex med mig oftare? Nu har vi nastan inte knullat pa 2 veckor. vad ar fel? Nagot maste ju vara fel. Vare sig det handlar om att han inte blir tand pa mig eller att han helt enkelt inte har nagon sexlust. Men han vagrar ju att prata om det, forklara och fa mig att forsta. 

Vad sager din partner da? Vad ar grejen liksom?  
  • Morriiss

Han säger att det beror på stress.. Han menar att han tänder på mig o allt det där men han är stressad i vardagen... Vi kramas i pussas mkt... Inget bråk el annat gruff ligger i botten... Sover på varann osv... Vi bor inte ihop så vi har inte "familjeslitet" ihop

• Buzan

Här är en till tjej som inte får sex och närhet. Pussar och kramar går an men då påklädda. Vi har varit tillsammans i snart 4 år och jag har stått ut i 3. Saknar verkligen att ligga nakna tillsammans och upphetsas av varandras kroppar. :( Ingen av mina tjejkompisar har detta problemet, deras killar är på de flera ggr i veckan! Jag blir sååå avundsjuk!

• Morriiss

Det finns en rolig tvillingtråd till denna

• Anonym

har likadant hemma... vi har sex när andan faller på dvs det kan dröja upp till en månad innan vi har sex....
    Livet handlar om så mycket mer än sex... köp dig en dildo och lek med den tills han vill!!
    Sexlusten minskar automatiskt med åren!!   

• Anonym (Confused)
    Buzan skrev 2012-08-30 20:15:25 följande:
    Här är en till tjej som inte får sex och närhet. Pussar och kramar går an men då påklädda. Vi har varit tillsammans i snart 4 år och jag har stått ut i 3. Saknar verkligen att ligga nakna tillsammans och upphetsas av varandras kroppar. :( Ingen av mina tjejkompisar har detta problemet, deras killar är på de flera ggr i veckan! Jag blir sååå avundsjuk!
    Samma har. Blir riktigt avundsjuk pa mina tjejkompisar! 

I mina tidiga forhallanden har jag varit som mina tjejkompisar men inte nu langre.

Hur ar sexet nar ni val har det? Vi har riktigt bra sex annars men fattar inte varfor man inte vill gor nagot som ar nice oftare??  
  • Anonym (Confused)
    Anonym skrev 2012-08-30 20:45:09 följande:
    har likadant hemma... vi har sex när andan faller på dvs det kan dröja upp till en månad innan vi har sex....
    Livet handlar om så mycket mer än sex... köp dig en dildo och lek med den tills han vill!!
    Sexlusten minskar automatiskt med åren!!   
    Du har ratt i mkt du sager, men man kan inte lata bli att spekulera och undra liksom...
  • Buzan
    Anonym (Confused) skrev 2012-08-30 20:51:57 följande:
    Samma har. Blir riktigt avundsjuk pa mina tjejkompisar! 

I mina tidiga forhallanden har jag varit som mina tjejkompisar men inte nu langre.

Hur ar sexet nar ni val har det? Vi har riktigt bra sex annars men fattar inte varfor man inte vill gor nagot som ar nice oftare??  
    Exakt samma här. I mina tidigare förhållande har det alltid varit killarna som varit "PÅ". Nu känner jag mig som en överkåt jobbig flickvän som skriker efter bekräftelse. Men jag VILL känna mig sexig av HONOM. Jag vill att han ska sukta efter mig och knappt få nog av mig. Men icke. Han är och har alltid varit lite blyg och försiktig av sig, medan jag är den som gillar att leka och experimentera. Kåt är han säkert eftersom jag har kommit på honom med att porrsurfa, och det är ju helt OKEJ för mig, men känns inte så kul om han väljer att göra det hellre än att ha sex med mig. När vi väl har sex är det TOPPEN! 

Undra om typ ska behöva acceptera att det ska vara såhär? Det känns lite trist!

• Anonym (ojda)

Rent spontant sa maste jag ju saga att det aldrig ar bra nar en man inte vill ha sex med en.. Om han inte ar deprimerad sa tycker han nog att allt blivit for vardags och ar uttrakad helt enkelt.. Jag har varit med min karl i 2 ar nu och vi har fortfarande sex MINST 1 gang per dag, plus att han tillfredstaller sig sjalv 2 ggr ca da jag tycker att sex en gang per dag racker gott och val.

FORESTEN.. Han kan ha problem med testosteronhalten! Kolla upp sa det inte ar nagot fysiskt forst och framst!  

• Anonym (Confused)
    Buzan skrev 2012-08-30 21:09:47 följande:
    Exakt samma här. I mina tidigare förhållande har det alltid varit killarna som varit "PÅ". Nu känner jag mig som en överkåt jobbig flickvän som skriker efter bekräftelse. Men jag VILL känna mig sexig av HONOM. Jag vill att han ska sukta efter mig och knappt få nog av mig. Men icke. Han är och har alltid varit lite blyg och försiktig av sig, medan jag är den som gillar att leka och experimentera. Kåt är han säkert eftersom jag har kommit på honom med att porrsurfa, och det är ju helt OKEJ för mig, men känns inte så kul om han väljer att göra det hellre än att ha sex med mig. När vi väl har sex är det TOPPEN! 

Undra om typ ska behöva acceptera att det ska vara såhär? Det känns lite trist!

Min sambo ar ocksa kat, ar ganska saker pa att han runkar ett par ganger per vecka, sa att han hellre runkar an knullar med mig, japp det kanns inte allt for fantastiskt. Och tro mig, jag har forsokt med mkt. Allt fran massageoljor, till kama sutra och utstyrslar. Men nej, vad som ar fel det vet han inte. 

• Anonym (Confused)
    Anonym (ojda) skrev 2012-08-30 21:15:31 följande:
    Rent spontant sa maste jag ju saga att det aldrig ar bra nar en man inte vill ha sex med en.. Om han inte ar deprimerad sa tycker han nog att allt blivit for vardags och ar uttrakad helt enkelt.. Jag har varit med min karl i 2 ar nu och vi har fortfarande sex MINST 1 gang per dag, plus att han tillfredstaller sig sjalv 2 ggr ca da jag tycker att sex en gang per dag racker gott och val.

FORESTEN.. Han kan ha problem med testosteronhalten! Kolla upp sa det inte ar nagot fysiskt forst och framst!  
    Tack for ditt svar. Han ar inte deprimerad, och vart sex ar toppen nar vi val har det. Jag har god fantasi och har hittat pa en javla massa i sangen sa om det fortfarande ar trakigt finns det tyvarr inte mkt mer jag kan gora. 

Det har med testosteron ar intressant dock!  
  • Anonym (ojda)
    Anonym (Confused) skrev 2012-08-31 01:15:21 följande:
    Tack for ditt svar. Han ar inte deprimerad, och vart sex ar toppen nar vi val har det. Jag har god fantasi och har hittat pa en javla massa i sangen sa om det fortfarande ar trakigt finns det tyvarr inte mkt mer jag kan gora. 

Det har med testosteron ar intressant dock!  
    Det behovs bara lite brist for att sexlusten ska tryta lite! att han anda runkar kan ju bero pa att det ar en vanesak plus att det kravs ju ingen anstrangning egentligen och for det mesta knappt ens sexlust, karlar kan ju rycka i den lite hur som helst for tex avslappning (!)

Hittade detta:

"Symtomen på testosteronbrist är flera beroende på hormonets olika funktioner. Det är inte många män med testosteronbrist som har alla symtom samtidigt eller i samma utsträckning. Oftast utvecklas de gradvis. Många patienter har därför svårt att beskriva sina symtom.

De första symtomen är minskande mental och fysisk prestationsförmåga liksom uppkomst av psykiska symtom såsom depression, oro, irritabilitet och koncentrationssvårigheter. Många män berättar också att de svettas, fryser, lider av värmevallningar, yrsel och hjärtklappning.

Testosteronbrist kan även påverka en mans sexliv. Han får en minskning av sexlusten och förmågan till erektion minskar. Alla män har erektionsproblem av och till.

Eftersom även spermieproduktionen styrs av testosteron är fortplantningen nedsatt hos män med testosteronbrist.

Tillväxten av den typiska manliga kroppsbehåringen försvinner och leder till minskad skäggväxt och mindre kroppsbehåring. Huden blir torr och rynkig. Ett annat tecken på testosteronbrist är minskad muskelmassa och styrka samt att kroppfettet ansamlas i bukregionen

En obehandlad testosteronbrist kan leda till benskörhet och risken för benbrott ökar. Det kan även bero på att testosteronbristen har lett till en försvagning av musklerna som håller ihop skelettet.

Eftersom testosteron även stimulerar produktionen av röda blodkroppar har män med testosteronbrist ofta lågt blodvärde."

• Anonym (gaah)

Just nu ligger jag i sängen och kan inte sova pga att jag har det precis som ts. Det kunde lika gärna varit jag som skrivit det. Tyvärr . Man blir så ledsen, så frustrerad och jag har aldrig kännt mig så osexig som nu. Senast ikväll tog vi snacket igen. Kanske 27e gången nu om samma sak hela tiden. Har funderat på tusentals olika saker på vad det kan vara. Vi har också bara sex kanske en, två ggr i veckan vilket är på tok för lite för mig egentligen. Problemet har också kommit smygande och ökat efter tiden i förhållandet gått. Frågade kväll rakt ut vem hon var? Han skrattade och sa att han verkligen inte är otrogen. Tror honon faktiskt. Han sa ärligt att det beror på att han är uttråkad men hoppas att det ska ändra sig snart då vi ska börja pröva nya saker efter graviditeten. Först blir det ju ett naturligt uppehåll efter förlossningen som nog kommer göra gott faktiskt och sen ska vi pröva nya saker. Frågade om han verkligen älskar mig och han sa att om han inte hade gjort det så hade han lämnat mig för länge sen. Jag sa samma här. Han menar att det inte är fel på mig som person utan att han är uttråkad för att vi har varit i ett förhållande ganska länge nu med två graviditeter osv och han har aldrig varit i ett sånt seriöst och långt förhållande innan. Han säger att han tänder på mig samt att han inte menar att just jag är tråkig utan det hade inte spelat någon roll vilken tjej det än hade varit för han hade blivit uttråkad i ett längre förhållande. Mitt självförtroende har där emot fått sig en törn och jag har gråtit mycket över detta men om man älskar varandra så är det ju värt att jobba på. Kram!

Svar på tråden Han vill inte knulla med mig?