FloorFiller!!!!!
Jag ska lätt se från början den här gången, förra säsongen började jag kolla efter halva tiden och blev helt fast!
Jag ska lätt se från början den här gången, förra säsongen började jag kolla efter halva tiden och blev helt fast!
Det var jobbigt att zappa mellan FF och BB, men jag får kolla hela FF-veckan på söndag, hoppas de har kvar det bara!
Jag kollar också varje dag, men det verkar inte vara så många som vill diskutera FF.
Vem tror ni kommer sist och får battla mot Santos imorgon? Jag hoppas på Fredrik och att han åker ut, och att Mikaela åker i challenge på måndag, jag tål dom inte!
Det kan blir riktigt kul att se Sean dansa balett!
Det som stör mest med Fredrik är hur han pratar!
Jag har fortfarande inte ändrat uppfattning om Mikaela, efter gårdagens program tycker jag ännu sämre om henne.
Sen har hon mage att sitta i tv och säga att hon tyckte det var konstigt att Alhanko bara sa till henne. Vem tror hon att hon är? Gud?
Men vad är det med de genomfula kläderna de har när de dansar disco? Först Junior förra året och nu Ida. *spysmile*
Hur töntig är inte Mikaela då? "Meeen mamma, jag tänker inte ringa nån" - som ett trotsigt barn!