Inlägg från: Mary Cherry |Visa alla inlägg
  • Mary Cherry

FloorFiller!!!!!

Vem tror ni hon väljer att utmana? Jag kan tänka mig att hon vill dansa med Hugo, ev. Tobias men Hugo är ju duktigare... Jag trodde faktiskt att Mikaela skulle åka ut, och jag hoppades på det, men det är bara att fortsätta hoppas på att hon åker ikväll istället!

• Mary Cherry

Yes yes yes! Äntligen! I början klarade jag inte av att titta, när hon stod och beklagade sig för sin släkt (antar jag att det var), det blev det Big Brother istället!

• Mary Cherry

Hände det nått mer spännande igår än att Sean gnällde? Jag somnade när jag kom från jobbet och vaknade vid åtta...

• Mary Cherry

Vem tror ni Karolina väljer i challenge? Ingen i de tre finalparen åker ju iaf, eftersom man fick se dem på väg till flyget.

• Mary Cherry

Det är väl Ida och Linda hon har kvar att välja på. Jag tror utmanarna är helt nya.

• Mary Cherry

Nej det kanske man inte fick, var så säker på att jag hade sett alla, men nu när du säger det... Ja vi lär ju få veta ikväll!

• Mary Cherry

Karoliina var ju helt klart bättre, men det kändes ändå taskigt mot Lina att ta hennes finalplats, undrar hur det kommer gå för henne och Hannes i finalen.

• Mary Cherry

Jag har missat i stort sett hela veckan, nån som orkar sammanfatta?

• Mary Cherry

Jag somnade efter jobbet, vad hände ikväll?

• Mary Cherry

En grej som jag inte har fattat; om Ilan åker ut på söndag är ju både Madde och Emmi kvar, utan danspartner, rent teoretiskt skulle det alltså kunna bli så att det bara är tjejer, eller killar, kvar i slutet. Tänker jag helt fel?

• Mary Cherry

Kanske, fast jag har fattat det som att alla tre ska battla.

• Mary Cherry

Jag tyckte Ilan och Emmi var det bättre paret igår, Hannes och Karro hade ingen utstrålning, tycker inte Karro har det när hon dansar i par, i söndags när hon dansade själv var hon däremot grym!

• Mary Cherry

Det verkar ju inte som de ska dansa särskilt mycket den här veckan, trist, då kan man ju nästan kolla på Big Brother istället.

• Mary Cherry

Temat är friluftsliv, de ska dansa en av sina gamla koreografier.

• Mary Cherry

Gjorde de nått speciellt idag? Jag var på bio istället för att kolla på tv, trevligt med omväxling!

Svar på tråden FloorFiller!!!!!