FloorFiller!!!!!
Jag undrar också, vad hände?
Jag undrar också, vad hände?
Synd att de inte visar repriser längre. Jag missade ju igår, har händerna fulla med bebis precis den tiden så förmiddagarna var bättre för mig. Får komma ihåg att spela in istället.
Jag undrar, hur rättvisa de är i sina bedömningar. Jag har fått för mig att de har en favorit och försöker påverka så att den favoriten vinner.
Jag är nyfiken, skriv i min gästbok snälla.
Jag hejar mer på Madde. Såg ni förra säsongen av FF, då tyckte jag helt fel vann. Hade varit kul att veta vad de gör nu. hoppas att rätt vinner denna gången. Jag tycker många av dem förtjänar att vinna. Man såg inte hur bra Carolina var när hon var med Jack. Det beror så mycket på partner tycker jag. Sphie och Thomas har ju verkligen funnit varandra, vilket par.
Idag på Åhlens i Göteborg såg jag en av förra årets deltagare stå och sminka folk. Ivan. Om jag nu såg rätt.
Ja det hade varit kul o veta om de fått några jobb de som var förra säsongen. Tyckte inte alls att rätt vann då. Undrar om hon fick nåt jobb. Kul att de denna gången får jobb direkt efter FF, tycker många är duktiga och trevliga.
sean och ida!!!
MADDE
Tyckte Emmie var bra, fast jag hejar ju på orginalen. Kul med lite nya regler och att bara en åker ut per vecka.