Inlägg från: pattisza |Visa alla inlägg
  • pattisza

FloorFiller!!!!!

Jag hejar på de gamla för att jag är mer "fäst" vid dem och har sett dem mer, jag tycker också att de har kämpat så länge och därför förtjänar mer att vara kvar. Skulle inte gilla om en ny vann alltihop när de andra har kämpat så. Tycker rätt utmanare kom med. Emmie är duktig men har inte så mycket charm, hoppas att det kommmer när hon känner sig lite mer bekväm i situationen.
    Det var ju tufft för Madde också som redan gjort 2 challenge och ett battle.

• pattisza

ludicrous:
    Den som förlorar challenge åker inte ut, utan får battla mot de i de sämsta paret och bara en åker ut varje vecka i veckofinalen. Såg inte hela programmet heller. Kolla hemsidan står lite.

• pattisza

Ja det var bra. Det var lite vinklat förståss men det såg ju väldigt elakt ut att Emmie och Ilan flinade när Sofie och Tomas tyckte de hade gjort dåligt ifrån sig.

• pattisza

Jo skall bli väldigt kul att se vad killarna får ihop.
    Tjejernas blir nog bra. tyckte det var synd att Madde o Emmie fick skit för att de varit borta ngr timmar bara.
    Synd att Emmie och Ilan kom av sig, det började ju så bra.

• pattisza

Det känns som om det är lättare att göra bra ifrån sig när man är själv. Hade Ida varit själv så hade kanske hon vunnit. man behöver ju inte vara samspelt med någon.

• pattisza

Jag måste inte få en huvudroll. jag är nöjd med att vara träd i bakgrunden. Eller nåt sånt sa Sofie. Hon är ju bara för go!

• pattisza

Ilan och Madde skall battla mot Hugo och Sara på centralstation och Sean och ida skall välja en blandad jury bland folket där som skall avgöra vem som skall battla på söndag.

• pattisza

Håller med. Kameraåkningarna är väldigt irriterande.
    Rätt par vann tycker jag. Tycker Sara dansar ganska "tråkigt", men alla tycker olika. Skall bli kul att se hur det går för henne denna veckan. Tyckte Sean såg väldigt besviken ut över poängen de fick, han hade kanske trott att de skulle vinna.

• pattisza

Någon som var slående lik Hugo handlade blommor av mig idag, jag tror ju att det var Hugo förståss men han kanske bara var väldigt lik. Fast det hade ju varit roligt om det var han, vilket jag förståss tror att det var.

• pattisza

Calle och Linda gav till Hannes och Karolina.
    Jag tycker Thomas och Sofie har bättre utstrålning, men man kan ju inte bara gå på det. Tyckte Hannes och Karolina var bäst.

• pattisza

Tycker också att det är roligt att Thomas och Sofie är i final, tycker det var lite orättvist bara att slänga in 12 poäng sådär förra veckan, annars hade ju Calle och Linda varit i final och Thomas och Sofie hade ändå tagit sista finalplatsen denna veckan.
    Tror nog att Calle och Linda vinner över Ilan och Madde. Tycker både Ilan och Madde är duktiga, men synkar dåligt i paret. De andra paren har ju "rätt" partner.

Hannes och Carro såg fruktansvärt proffsiga ut. Superbra.
    Vem saknar ni mest av de gamla deltagarna. Jag saknar Hugo mest.

Svar på tråden FloorFiller!!!!!