Inlägg från: fläta |Visa alla inlägg
  • fläta

Katten bajsade på golvet!!!!!!!!

Gillar du ens katter..?

• fläta
    Isbit skrev 2012-08-31 15:57:11 följande:
    Var det därför han bajsade tror du? För att han inte känner sig älskad.
    haha
    Ja, vem vet.

Nej, anledningen till att jag frågade var snarare att du dels verkat bli så upprörd över att en kattunge en gång gör ett misstag (eller något av de andra alternativen du fått i tråden) och att du dessutom efterlyser en kattlucka som omöjliggör ett normalt beteende från och av en katt. Dessutom måste lådan (fler verkar du inte vilja ha) stå där den står för att skiten är så äcklig och det går inte att testa annan sand för skitlukten är så äcklig (!!!!!!). Efter att ha läst allt det där slog det mig att du kanske inte ens gillar katter, med tanke på att du inte verkar så sugen på att lära dig förstå något om deras beteende.

Ett gosedjur i form av en katt vore kanske att föredra?  
  • fläta
    Isbit skrev 2012-08-31 16:05:29 följande:
    Äh klart jag gillar katterna men för den skulle gillar jag inte deras bajs. Sen vadå misstag. Han var ju i ett helt annat rum.
    Kattlucka är väl inget onormalt. Det ger ju katten frihet. Har dessutom sett att det finns kattluckor som man kan ställa in tider på  verkar ju toppenbra.

Jag har testat annan sand & då luktar det & hur mkt man än älskar katter så tror jag inte man vill ha kattskitlukt inne
    Men du ville ju ha en som skulle förhindra att de tar med sig en mus in? Eller har jag drömt ihop det själv?

Ja, misstag. En korv kan slinka ut av misstag både hos kattungar och alla andra rasers ungar.

Men det låter ju bra att du gillar katterna... 
Svar på tråden Katten bajsade på golvet!!!!!!!!