mammakläder?
Hej
jag blir galen. vart köper man mammakläder utan massa rosetter,fjärilar eller jävla skittryck med bebisfötter på tröjorna.
KOM IGEN NU! snälla hjälp mig
Vart köper ni era mammakläder?
Hej
jag blir galen. vart köper man mammakläder utan massa rosetter,fjärilar eller jävla skittryck med bebisfötter på tröjorna.
KOM IGEN NU! snälla hjälp mig
Vart köper ni era mammakläder?
H&M har jag köpt lite på, sen finns det mycket på Tradera.
Hm har rätt neutrala kläder, enfärgat och sånt, men också en hel del skittryck.
Jag köpte mina på H&M. De var helt fria från rosetter, fjärilar och bebisfötter.
Jag handlade på H
Jäkla app...
Handlade på H
HM där hittade jag några plagg i alla fall
Nelly.com är bra också tycker jag.
Jag ger upp...
H
Bonprix har en del:)
Jag har låtit bli att köpa mammakläder så långt det bara går. Har köpt två par jeans, ett par på HM och ett par på Lovely Mama, men inget annat.
Tycker mammakläder oftast är skitfula och på HM verkar dom tro att man förvandlas till tant när man blir gravid. Bedrövligt mammamode med tanke på att deras övriga kollektion alltid är ganska trendig.
Jag har istället investerat i klänningar som funkar fast man är gravid och tänker att jag kommer klara mig på det tillsammans med leggings, strumpbyxor, koftor och några schyssta stövlar eller boots.
Jag har handlat från H&M, Boob och Mamalicious mest. Även Paola Maria har en del snyggt. Kolla på Nelly.com, de har en hel del! ![]()