• DuTappaEnGran

mammakläder?

Hej
    jag blir galen. vart köper man mammakläder utan massa rosetter,fjärilar eller jävla skittryck med bebisfötter på tröjorna.

KOM IGEN NU! snälla hjälp mig

Vart köper ni era mammakläder?

• Svar på tråden mammakläder?
  • Mercurialis

Jag köpte mina på H&M. De var helt fria från rosetter, fjärilar och bebisfötter.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • IsabellaP

Jäkla app...
    Handlade på H

• KMW

Jag har låtit bli att köpa mammakläder så långt det bara går. Har köpt två par jeans, ett par på HM och ett par på Lovely Mama, men inget annat.
    Tycker mammakläder oftast är skitfula och på HM verkar dom tro att man förvandlas till tant när man blir gravid. Bedrövligt mammamode med tanke på att deras övriga kollektion alltid är ganska trendig.
    Jag har istället investerat i klänningar som funkar fast man är gravid och tänker att jag kommer klara mig på det tillsammans med leggings, strumpbyxor, koftor och några schyssta stövlar eller boots.

• Lexis

Jag har handlat från H&M, Boob och Mamalicious mest. Även Paola Maria har en del snyggt. Kolla på Nelly.com, de har en hel del!

Svar på tråden mammakläder?