Testpilot funktionskläder
Hur kan jag anmäla intresse för att testa era funktionskläder? Det visas en banner men den går inte att klicka på... Är medlem sedan tidigare.
Hur kan jag anmäla intresse för att testa era funktionskläder? Det visas en banner men den går inte att klicka på... Är medlem sedan tidigare.
Jag vill oxå men förstår inte riktigt var jag skall anmäla mig..?
Guud vad skönt det är att se att det inte är jag som är helt sopren i skallen utan att det faktiskt är Fler som inte kan anmäla sig 
Samma problem här
Samma här... Hur gör man?
Hej! Vill också anmäla mig men förstår inte riktigt hur man gör heller.
Har två pojkar, en 98 och en 122. Vill gärna vara med!!
Jag förstår inte heller hur man gör. När jag snmäler mig så står det att jag går ut ur gruppen. :/ Ville annars anmäla mig för kläder i stl 98/104.
Jag och min lilla tjej på dryga 2 år, strl 98 kan tänka oss att vara testpiloter
.
Jag får heller inte anmälningen att funka! Vill jättegärna testa era kläder!! Har tre tjejer här hemma en storlek 128 och två stycken storlek 104.
Vill oså anmäla mig!! har en dotter med st 98/104 och en son med st 110/116 så jag kan vad som!!!
Undrar det med?! Vill också gärna anmälla min super busiga uteälskande son , som mer än gärna leker i vår trädgård som är under arbetet dvs full av lera och vattenpölar
Han har 98/104.