Testpilot funktionskläder
Hur kan jag anmäla intresse för att testa era funktionskläder? Det visas en banner men den går inte att klicka på... Är medlem sedan tidigare.
Hur kan jag anmäla intresse för att testa era funktionskläder? Det visas en banner men den går inte att klicka på... Är medlem sedan tidigare.
Jag och min kille på 4 år stl 110/116 skulle mer än gära vara testpiloter..
Anmälan verkar inte fungera för någon.. :(
Jag vill också anmäla mig och min son på 3 år och 3 månader, som har massa spring i kroppen och spenderar stor del av dagen utomhus. Men som övriga så vet jag inte hur man går tillväga för att anmäla sig.
Hade också tänkt anmäla intresse för test av funktionsplagg. Har 3 tjejer i stl 98/104, 110/116 och 122/128. :)
Har dotter 110/116
Samt son 122/128
Spännande
Jag lyckades hitta ett sätt att få det fungera! Gick in på lottas pres. Så fanns det en länk där som var klickbar till anmälningen
Jag skulle också vilja anmäla mig som testpilot, jag har en aktiv dotter på 3,5år som har storlek 98/104.
Skulle oxå vilja bli testpilot har en son som drar 98/104 ikläder tycker att det verkar intressant att få vara det
Jag är också intresserad av att bli testpilot och har ett barn i storlek 98/104 samt ett andra i 122/128! Det skulle vara jättekul!
Har en väldigt aktiv utekille som drar stl 122/128 och skulle också jättegärna vilja bli testpilot!
Märkligt att det inte går att anmäla sig :-/ Mitt barn har precis börjat på förskolan och vi är i behov av nya kläder
Att få testa några av ett för oss nytt märke vore toppen. Han har 98/104.. Så hur gör man?
Har två tjejer som gillar att vistas ute i ur och skur. Den ena har 98/104 och den andra 122/128.
Vill gärna testa kläder då vår kille på 3,5 år går hos Ur och skur-dagmamma
Har ju oxå en son som drar 122/128 så då skulle jag kunna bli dubbel testpilot
Det går att anmäla sig:
http://www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/ahlensgruppen-405/hem/lotta_kvarnung
Där finns länk till anmälan =)
Önskar inget hellre än att min son med storlek 122/128 ska få bli testpilot *håller tummarna*
Oj postade visst lite fel ;)