• Mamason

Testpilot funktionskläder

Hur kan jag anmäla intresse för att testa era funktionskläder? Det visas en banner men den går inte att klicka på... Är medlem sedan tidigare.

• Svar på tråden Testpilot funktionskläder
  • Linmin

Jag och min kille på 4 år stl 110/116 skulle mer än gära vara testpiloter..

• Sally78

Jag vill också anmäla mig och min son på 3 år och 3 månader, som har massa spring i kroppen och spenderar stor del av dagen utomhus. Men som övriga så vet jag inte hur man går tillväga för att anmäla sig.

• elsemor

Hade också tänkt anmäla intresse för test av funktionsplagg. Har 3 tjejer i stl 98/104, 110/116 och 122/128. :)

• Lindoni

Jag lyckades hitta ett sätt att få det fungera! Gick in på lottas pres. Så fanns det en länk där som var klickbar till anmälningen

• Miss H

Jag skulle också vilja anmäla mig som testpilot, jag har en aktiv dotter på 3,5år som har storlek 98/104.

• skl

Skulle oxå vilja bli testpilot har en son som drar 98/104 ikläder tycker att det verkar intressant att få vara det

• emiliiii

Jag är också intresserad av att bli testpilot och har ett barn i storlek 98/104 samt ett andra i 122/128! Det skulle vara jättekul!

• Vanquish

Har en väldigt aktiv utekille som drar stl 122/128 och skulle också jättegärna vilja bli testpilot!

• Fröken Susidus

Märkligt att det inte går att anmäla sig :-/ Mitt barn har precis börjat på förskolan och vi är i behov av nya kläder Att få testa några av ett för oss nytt märke vore toppen. Han har 98/104.. Så hur gör man?

Gift, förälder och hundägare!
  • LiCaNo

Vill gärna testa kläder då vår kille på 3,5 år går hos Ur och skur-dagmamma

• skl

Har ju oxå en  son som drar 122/128 så då skulle jag kunna bli dubbel testpilot

• I min mage

Önskar inget hellre än att min son med storlek 122/128 ska få bli testpilot *håller tummarna*

• I min mage

Oj postade visst lite fel ;)

Svar på tråden Testpilot funktionskläder