Inlägg från: blomiss |Visa alla inlägg
  • blomiss

Ta körkort fort!?TIPS

Jag känner en otrolig press och stress inför att jag måste ta körkort innan barn nummer 2 kommer. Beräknad den 24e Januari 2013. Körde en del när jag hade dottern i magen,Hon är nu 7 månader så barnen kommer tätt.

Personligen tycker jag att jag lär mig väldigt fort och känner mig lite som en naturbegåvning när det gäller just köra bil tycker det är skoj och "lätt".

Kört manuellt innan men jag äbsolut inte fullärd men känner att jag MÅSTE fixa körkortet NU. Skall jag ta automat bara för att??

TIPS mottages gärna. Negativitet kan köras upp där *** ...

Tack på förhand.

• Svar på tråden Ta körkort fort!?TIPS
  • blomiss

Jo automat funderar jag på. mest för att underlätta för mig själv och ev klanta mig vid växling osv osv..Går ju att ta "riktigt" körkort senare. Jo jag funderar på en intensivkurs på 2 veckor. Finna en 40 min hemifrån från morgon till kväll..Vet inte hur jag skall göra med dottern på 7 månader bara.. Sambon jobbar och är borta från 05-18 varje dag..

• blomiss

Blir så himla tveksam ...Nästan lust att "skita" i kortet för att inte lämna bort dottern. Finns ingen i närheten som skulle kunna passa henne :(

• blomiss

Åh läser om er som fixar det på så kort tid. Vill jag så kan jag ju påbörja det hela nästa månad. MEN nu är det faktiskt över ett år sedan jag körde med min mor, Vågar jag mig på det ändå?? Blir ju som rena rama nybörjarn nu :/

Svar på tråden Ta körkort fort!?TIPS