Problem med BUP
jag har ocksa haft problem med bup..de vet sjalva inte vad de sysslar med...kanns som de sover pa jobbet..gick dit 2 ar for ingenting
jag har ocksa haft problem med bup..de vet sjalva inte vad de sysslar med...kanns som de sover pa jobbet..gick dit 2 ar for ingenting
glomde skriva med att bup flera ggr gav mig komplimanger for hur engagerad jag var i att ta mmitt bar dit, men detta skrevs aldrig ner istallet var de snabba med skriva att jag ar oengagerad som foralder, sa mitt barn blev omhandertagen..sa bra ar bup..de sager en sak och gor en annan
samma sak sa de till mig som till dig..om jag visste da vad jag visste idag med de erferenheter jag varit med om vid bup och andra barn myndigheter skulle jag aldrig igen ga och soka hjalp av nan..vi har istallet anmalt oss till forladrarutbildning , som vi kanske kan anvanda oss av i framtiden men detta ar inte enskilld tbildning utan for fler foraldrar pa en gang...jag maste saga att myndigheterna gor mkt onytta med barnen och ingen nytta..vet en annan tjej som inte har slakt eller familj i sverige och som ar ensamm mamma..hon sokte hjalp for helgfamilj..slutade med att hon blev frantagen sitt barn..nu fortiden kollar de varken fosterfailjena eller nat..trivs inte barnen dar de ar maste de tydligen anda vara kvar..sen gor det heller inget att ens barn inte far ata sig matta hos familjen de bor hos..trots att familjena far 12.000 for varje barn i man, har 3 barn och jobbar heltid..socialen bara placerar barn hur som helst