Zoely!
Jag började äta p-piller igen efter några års paus. Har börjat med Zoely. Jag har tagit dom i snart 2 och en halv vecka och det småblöder hela tiden. Någon mer som varit i min sits? När slutar det?
Jag började äta p-piller igen efter några års paus. Har börjat med Zoely. Jag har tagit dom i snart 2 och en halv vecka och det småblöder hela tiden. Någon mer som varit i min sits? När slutar det?
Jag har ätit i snart 3 veckor. Jag började ju för att kunna vara lite mer spontan med sin partner. Men nu kan man ju knappt ha alls istället.
Aha okej.Dyrt bara med alla mensskydden. Men jag kämpar på någon månad till. Tur att jag inte tog för ett helt år direkt.
Jag fick informationen. Jag trodde dock det skulle vara mellanblödningar och inte konstanta blödningar. Har inte haft ett enda stopp. Okej att jag kan vänta 3 månader men maken blev helt grå. Men jag kan förstå honom också. Inte jätte mysigt. Men vi får snällt vänta.
"Du är förmodligen inte får tillräckligt med östrogen om du upplever:
Början eller mitten av cykeln blödning
Spotting"
o.cotot.com/amne/preventivmedel/p-piller-101
Kanske behöver du byta sort till med mer östrogen?
Jag började ju ta dom på första dagen för min mens. Sen dess har det varit småblödningar titt som tätt hela tiden. Men det kan ju ta upp till 3 månader innan kroppen vant sig. Jag avvaktar ett tag till.
Jag har haft det jätte bra nu ett tag utan blödningar. Dock så glömde jag att ta bara en dag. Direkt så började jag småblöda. Nu har jag haft så i 3 veckor. Har min mens nu och ska börja äta imorgon igen. Men går det inte över så går jag till läkaren.