Inlägg från: plastkotte |Visa alla inlägg
  • plastkotte

Zoely!

Jag har precis börjat med zoely jag med, är i slutet på första kartan och har hittills funkar utan problem. Hoppas man slipper blödningar bara! Fick aldrig någon info om att man kunde få det?

• plastkotte

Jag skrev i den här tråden när jag precis hade börjat med zoely det var väl ca 1-1,5 år sedan nu! Jag var jättenöjd första månaderna, efter ca 3-4 månader så började jag att tappa ENORMA mängder med hår. Har aldrig varit med om liknande.. Förstod givetvis inte då att det var zoely som orsakade mitt håravfall, dom var ju såpass nya då och biverkningarna av dem var ganska okända. Jag insåg för ca 2 månader sedan att det var zoely som orsakade håravfallet, efter endel googlande såg jag att fler än mig hade samma problem, inom 2-5 månader så började många tappa hår. Jag läste då på mitt senaste paket zoely som jag hade hämtat ut och nu hade dom uppdaterat biverkningarna, håravfall står numera med som en vanlig biverkning, jag slutade med zoely förra månaden och kommer aldrig någonsin mer äta dem eller några andra ppiller där håravfall är en känd biverkning. Har i princip tappat hälften av mitt hår, så numera är jag så tunnhårig så det är löjligt. Hoppas nu på att håret kommer växa ut igen.. Och jag hoppas att ni andra är uppmärksamma så ni slipper samma sak som jag! Det tog mig ett år att räkna ut att ppillrena var det som orsakade mitt håravfall.. Helt sinnessjukt.

Svar på tråden Zoely!