• Anonym

Levaxin

Gör 25 mg levaxin skillnad på förbränningen eller är det samma ungefär???

• Svar på tråden Levaxin
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-06 13:10:04 följande:
    Vad menar du?
    jag menar om det gör min förbränning mer effektiv eller om 25 mg inte gör skillnad?
  • Anonym
    Lacey skrev 2012-09-06 13:28:39 följande:
    Att ta levaxin behöver överhuvudtaget inte påverka förbränning och vikt. Det där är individuellt och olika för alla.

Problem med vikt- under eller över är symptom som problem med sköldkörteln kan ge. Men inget som alla med den problematiken har.
    jaha, det trodde jag att det alltid gjorde. :/
  • Anonym
    Anonym (inte) skrev 2012-09-06 13:29:29 följande:
    Nu vet jag inte om det är det du menar, men du ska ju inte äta levaxin om du inte behöver, eller mer än du behöver. Men ja, om du går från tex 75 till 100 så blir det en skillnad.
    men är det skillnad på 0 och 25 eller är det bara så små skillnader?
  • Anonym

Menar du 25mikrogram per dag? Då skulle jag säga att det är en ganska stor dosökning, som borde påverka ämnesomsättningen. Däremot ska du ju inte laborera med mängden levaxin själv!

• Anonym

äter 225..men jag har övervikt pga av för sen behandling..var nära att dö. Men det är svårt att gå ner nu. Men klart det ska gå och sedan behöver jag ju inte tänka på det på det sättet. Men jag går inte ner bara för att jag fått medcin nu.

• Anonym

Äter man Levaxin utan att egentligen behöva det, enbart för att öka förbränningen så kan man istället få biverkningar i form av hjärtklappning och liknande.

• Anonym

Min läkare sa att det finns studier som visade att levaxinbehandling INTE hjälper en att gå ned i vikt. Det hjälper bara mot de andra symptomen.

Svar på tråden Levaxin