Rynkor under ögonen - ålder ?
Kanske dags att gå till en salong för att få tag på en riktigt bra ögoncreme. Själv rekommenderar jag comfort Zone Eye cream
Kanske dags att gå till en salong för att få tag på en riktigt bra ögoncreme. Själv rekommenderar jag comfort Zone Eye cream
solar du??
Det var tidigt att få rynkor. Själv är jag 44 och har nästan inget under ögonen. De första linjerna började dyka upp efter 38. Så en bra rynkcrème alternativt någon filler (typ restylane) på salong skulle vara ett alternativ. MEN först när du passerat de trettio!
När man är så ung som du så producerar huden tillräckligt med hyaluronsyra etc. Möjligtvis kan du sova bättre, sluta röka (om du gör det) och stressa mindre. Men permanenta rynkor får man inte vid tjugo -tro mig!
PS: jag har både "acne" typ plitor SAMT rynkor i pannan. Life sucks sometime!!
Dessa barn lider av den sällsynta sjukdomen Progeria. En extremt sällsynt sjukdom som gör att kroppen åldras i förtid.
Bortsett från barn med denna sjukdom så får INGEN rynkor vid tjugo. Tänk på att du har hela ditt liv framför dig TS, med ett vackert ansikte och en frisk kropp.
Dessa barn kommer inte att få uppleva sin tjugoårsdag, många av dom.
kan ingen rekomendera en bra rynkcreme..har ni pa denna traden anvant nan bra??