• Anonym

tack ni som försökte hjälpa mig

tråden togs bort pga denna förklaringen

Vi har valt att ta bort din tråd "avsluta allt?". Vad tråkigt att höra att du inte mår bra. Livet kan kännas väldigt jobbigt och tungt ibland. Här på Familjeliv kan man finna svar på mycket, men vi är inte en plats för professionell psykologisk hjälp. Många påverkas väldigt starkt av den här sortens trådar och känner vanmakt både för att de kanske känner att de inte kan hjälpa dig tillräckligt, men också för att de själva kanske mår dåligt, därför har vi tagit bort din tråd. Om du vill prata med någon för vidare råd och stöd direkt pröva gärna dessa länkar, och du, hoppas att det löser sig för dig. Nationella hjälplinjen: www.hjalplinjen.se Jourhavande medmänniska: www.jourhavande-medmanniska.com/ Lycka till i framtiden

tack till er som försökte hjälpa iaf

• Svar på tråden tack ni som försökte hjälpa mig
  • MLB

TS, strunta i de där råden för tillfället och ring 112.

• fjonkelina

Se till att ringa å få hjälp nu. Vi kan ju inte göra mycket mer här tyvärr.

Häng kvar i livet för dina barns skull om inget annat. 

Egentligen ser jag ut som Modesty Blaise.......................................
  • MLB

TS, men rätt hjälp kan livet svänga. Pratar av egen erfarenhet nu.

• MLB

TS, ifall någon bor i närheten av dig, hur kan vi hjälpa till?

• Anonym

Hur mår du nu? Fortfarande lika dåligt?

• Blaha

TS inboxa mig eller någon annan i tråden, ifall den här tråden tas bort. Det finns hjälp!

Be yourself, everyone else is already taken.
  • MLB
    Blaha skrev 2012-09-07 21:27:26 följande:
    TS inboxa mig eller någon annan i tråden, ifall den här tråden tas bort. Det finns hjälp!
  • Anonym

mår fortfarande lika dåligt och nu har barnen lagt sig :(

Svar på tråden tack ni som försökte hjälpa mig