• Anonym

tack ni som försökte hjälpa mig

tråden togs bort pga denna förklaringen

Vi har valt att ta bort din tråd "avsluta allt?". Vad tråkigt att höra att du inte mår bra. Livet kan kännas väldigt jobbigt och tungt ibland. Här på Familjeliv kan man finna svar på mycket, men vi är inte en plats för professionell psykologisk hjälp. Många påverkas väldigt starkt av den här sortens trådar och känner vanmakt både för att de kanske känner att de inte kan hjälpa dig tillräckligt, men också för att de själva kanske mår dåligt, därför har vi tagit bort din tråd. Om du vill prata med någon för vidare råd och stöd direkt pröva gärna dessa länkar, och du, hoppas att det löser sig för dig. Nationella hjälplinjen: www.hjalplinjen.se Jourhavande medmänniska: www.jourhavande-medmanniska.com/ Lycka till i framtiden

tack till er som försökte hjälpa iaf

• Svar på tråden tack ni som försökte hjälpa mig
  • Anonym

Hur mår du nu? Fortfarande lika dåligt?

• Anonym

mår fortfarande lika dåligt och nu har barnen lagt sig :(

• Anonym

TS, vill du att vi ska ringa 112 eller psykakuten åt dig?

• Anonym

jag finns fortfarande, konstigt men blev hjälpt av att skriva av mig och av svaren att det fortfarande måste finnas hjälp någonstans så jag ska slippa må så här!

har tillbringat natten med att läsa och försöka hitta nya sätt att ta tag i min situation

jag vill inte må så här eller känna så här, jag vill må bra och jag vill att mina barn ska ha sin mamma så länge som möjligt :)

så tack till er som skrev, och till er som skrev att man e ego eller något annat så ja det är man, men tyvärr så kan man inte leva i ett mörker hela livet för någon annans skull för det mår ingen bra av

Svar på tråden tack ni som försökte hjälpa mig