• Anonym

Jag är en hora..

Ja det är sant. Förstår själv inte hur det gick så här långt. Det var bara en grej jag gjorde för att kunna köpa den där mobilen som mina föräldrar inte ville betala för. Mannen var 35 och ganska snygg. Men nu har det gått utför helt och hållet. Har hållt på i två månader och vet inte hur jag ska ta mig ur det här. Fan, jag är så jävla äcklig. Vad kommer folk tro om mig om de får reda på det här?! Finns det något jag kan göra, eller är jag stämplad nu? Snälla behöver verkligen seriösa svar.Inga påhopp, jag vet att jag är helt dum i huvet som gjorde så här endast för en mobil, men jag trodde bara att det skulle vara en engångsgrej.

• Svar på tråden Jag är en hora..
  • Anonym

Kanske lätt för mig säga men sluta bara. Du vill inte vara i denna situation längre och då måste du göra något åt det, nu. Jag skulle börja med att radera alla kontakter från mobil och dator. Ta bort din mailadress och skaffa en ny som ingen av dina torskar känner till. Byt telefonnummer! Visserligen säger du att i alla fall en man vet vart du bor men då kan han inte kontakta dig på dess sätt i alla fall. Var bestämd om de får kontakt med dig. Säg att du inte håller på med det längre. Det finns inget i världen som kan få dig att ändra dig. Om de kontaktar dig så kommer du att anmäla. 

Tycker visserligen att personer som har utnyttjat dig så borde straffas men det är ju upp till dig hur du vill göra med det. Försök att hitta någon som du kan prata med, en person som kan sådant. Du har ju fått förslag som BUP tex. Lycka till med ditt nya liv.

• augmamma

Stackars dig TS. Gör som många skrivit här och kontakta BUP så fort du kan. Du behöver jobba med dig själv och din självkänsla. Du är värd mer än så.

• Matteratsi

Efter att ha läst tråden är jag övertygad om att det är en fejktråd. Alltför många svar från ts är tillrättalagda efter hur debatten i media förs kring sådana här saker. Jag kan tom tänka mig att folk anställda på FL skapar sådana här trådar för att göra sajten mer intressant. Nån annan som tänkt den tanken?

• Anonym

Nån skrev nåt om en 16åring som sålde sin kropp bara för att köpa en mobil..
    Vet dock inte vart denna människan läs om det.
     Men denna tråd e F E J K!!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-08 22:17:58 följande:
    Ohyggligt bra jag stavar, jag läste om detta på fb ial.
  • Indianica
    Matteratsi skrev 2012-09-08 22:07:58 följande:
    Efter att ha läst tråden är jag övertygad om att det är en fejktråd. Alltför många svar från ts är tillrättalagda efter hur debatten i media förs kring sådana här saker. Jag kan tom tänka mig att folk anställda på FL skapar sådana här trådar för att göra sajten mer intressant. Nån annan som tänkt den tanken?
    Det är ju ovanligt många "rafflande trådtstarter" på just FL tycker jag. Vad det beror på vet jag inte. Mne jag reagerar på att så många TS inte verkar återkomma i trådarna, det gör FL mer ointressant för min del.
  • Anonym

Han som är vän/bekant med familjen säger att han kommer berätta för de om jag inte fortsätter för hans skull!! Min familj kommer döda mig, de kommer bli så arga :(

• Anonym
    GangsterKermit skrev 2012-09-08 00:08:55 följande:
    Läs boken 14 år till salu så kan du bli inspirerad till att ta dig ur det helvete du lever i. Bästa boken jag någonsin har läst!
    ja jag ska försöka läsa den boken.
  • Anonym
    hopparmamma skrev 2012-09-08 16:18:36 följande:
    Finns en bok som heter "14 år till salu" som är en sann historia om just en 14-årig tjej som av olika anledningar började sälja sig själv när hon var 14. Jag har för mig att boken avslutas med information om vart man kan vända sig om man själv, eller någon annan, är i samma situation för att få hjälp. 

Men en start kan ju vara att vända sig till skolans kurator, SOC eller BUP. Eller någon tjej/kvinnojour. 
    -ja jag ska försöka prata med nån av de, tack
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-08 22:17:58 följande:
    Varför skulle jag fejka om någiot sånt här?
Svar på tråden Jag är en hora..