• Anonym

Jag är en hora..

Ja det är sant. Förstår själv inte hur det gick så här långt. Det var bara en grej jag gjorde för att kunna köpa den där mobilen som mina föräldrar inte ville betala för. Mannen var 35 och ganska snygg. Men nu har det gått utför helt och hållet. Har hållt på i två månader och vet inte hur jag ska ta mig ur det här. Fan, jag är så jävla äcklig. Vad kommer folk tro om mig om de får reda på det här?! Finns det något jag kan göra, eller är jag stämplad nu? Snälla behöver verkligen seriösa svar.Inga påhopp, jag vet att jag är helt dum i huvet som gjorde så här endast för en mobil, men jag trodde bara att det skulle vara en engångsgrej.

• Svar på tråden Jag är en hora..
  • Anonym

Det är vanligare bland unga än vad man tror, tyvärr. Du är inte alls stämplad och du kan absolut få ett bra liv. Däremot är det viktigt att du får hjälp att sluta och för att kunna leva ett bättre liv. Tror nog att det finns större problem som ledde till detta än att du ville ha en mobil...
    Jag hoppas ödmjukast att det kommer lösa sig för dig  Solig

• Jellybeanbaby
    reflections skrev 2012-09-07 23:35:02 följande:
    få råd och stöd från en som tar det hela med en klackspark.
    Låer jävligt dumt.
    Bättre tala med någon som tar saken på allvar.

Usch jag får hemska minnen i huvudet av hur det var att chatta på snyggast-chatten. Alltid en MASSA män som frågade om man ville göra det ena eller det andra för pengar, cigaretter, påfyllning av kontantkort....

Jag chattade bara oskyldigt med allt och alla, för att vara social, men usch alltså dessa män, som alltid verkade finnas "utanför just Din stad" med en bil, långtradare eller vad fan som helst tillgängligt... Horkarlar. De äcklar mig.

• Tealhawk
    Jellybeanbaby skrev 2012-09-08 00:03:40 följande:
    Låer jävligt dumt.
    Bättre tala med någon som tar saken på allvar.

Usch jag får hemska minnen i huvudet av hur det var att chatta på snyggast-chatten. Alltid en MASSA män som frågade om man ville göra det ena eller det andra för pengar, cigaretter, påfyllning av kontantkort....

Jag chattade bara oskyldigt med allt och alla, för att vara social, men usch alltså dessa män, som alltid verkade finnas "utanför just Din stad" med en bil, långtradare eller vad fan som helst tillgängligt... Horkarlar. De äcklar mig.
    Nu satt inte jag på snyggast, men vet exakt vad du menar. Kan inte ens börja tänka efter hur många gamla gubbar (i jämförelse med åldern jag var i) som erbjudit ditten och datten för sex, både irl och cam. Nu i efterhand har jag tänkt att jag borde ha sparat loggar, tagit reda på deras personuppgifter och sedan skickat allting till polisen. Förmodligen så var det en stackars tjej tillslut som nappade... Usch >_<
    These are not the droids you're looking for
  • GangsterKermit

Läs boken 14 år till salu så kan du bli inspirerad till att ta dig ur det helvete du lever i. Bästa boken jag någonsin har läst!

We are free, where everything?s allowed and love comes first ♥
  • YayasMami
    Vissla skrev 2012-09-07 21:50:07 följande:

förstår att känslorna inom dig måste vara oerhört blandade och svåra att förstå. Att skära sig själv är aldrig svaret, men det vet du säkert redan själv. Det är bara ytterligare ett rop på hjälp från ditt undermedvetna. 
    Jag tror att du har hamnat i en typ av beroende situation och det är inget man kan ta sig ur själv. 
    Snälla, sluta sprid okunskapen att självskadebeteende är rop på hjälp. Då underminerar man problemet, det är bevisat att när man självskadar utlöses lyckohormoner och att det lindrar ångest.
    Finest.se/Lorena - Ung tvåbarnsmamma, babyfotograf och fotomodell
  • Jellybeanbaby
    Tealhawk skrev 2012-09-08 00:06:48 följande:
    Nu satt inte jag på snyggast, men vet exakt vad du menar. Kan inte ens börja tänka efter hur många gamla gubbar (i jämförelse med åldern jag var i) som erbjudit ditten och datten för sex, både irl och cam. Nu i efterhand har jag tänkt att jag borde ha sparat loggar, tagit reda på deras personuppgifter och sedan skickat allting till polisen. Förmodligen så var det en stackars tjej tillslut som nappade... Usch >_<
    Ja jag fick en känsla av att det fanns flera tjejer där som "nappade" ja. Fördjävligt när man tänker tillbaks på det...
  • Anonym

Jag ringde till något som kallas för kvinnofrislinjen och berättade för de. Dom var jättesnälla och hjälpte mig lite.

• GangsterKermit
    Jellybeanbaby skrev 2012-09-08 00:14:31 följande:
    Ja jag fick en känsla av att det fanns flera tjejer där som "nappade" ja. Fördjävligt när man tänker tillbaks på det...

Jag blev erbjuden sex inte bara ifrån gamla gubbar, utan från alla män i olika åldrar när jag var medlem där och på vackrast. Nu var ju detta när jag var emellan 12-15 år.
    We are free, where everything?s allowed and love comes first ♥
  • Jellybeanbaby
    YayasMami skrev 2012-09-08 00:10:11 följande:
    Snälla, sluta sprid okunskapen att självskadebeteende är rop på hjälp. Då underminerar man problemet, det är bevisat att när man självskadar utlöses lyckohormoner och att det lindrar ångest.
    Du tror alltså inte att det är ett rop på hjälp?
  • Tealhawk
    Anonym skrev 2012-09-08 00:18:40 följande:
    Jag ringde till något som kallas för kvinnofrislinjen och berättade för de. Dom var jättesnälla och hjälpte mig lite.
    Jättebra! :) Svåraste steget avklarat då. Bara en sak till innan jag låter dig vara. SLUTA SKÄR DIG, för din skull! Har flera bekanta med ärr på mer eller mindre synliga ställen. Såhär flera år efter så ångrar de sig jättemycket för ärren påminner dem bara om det dåliga samt att samhällsstigmat är jättestort. Så fort de går i kortärmat så är det folk som stirrar och direkt dömer ut dem för att vara självskadande och depressiva än idag.

Försök hitta något annat. För många är det kreativa grejer som rita, skriva, musik som är den bästa ventilationen. Man behöver inte vara bra på något av det för att göra det. Så när behovet att ta fram rakbladet kommer, ta fram en penna istället eller sätt på dig ett par hörlurar.
    These are not the droids you're looking for
Svar på tråden Jag är en hora..