• Anonym (Seriöst!!!!)

Överraskade sambon på födelsedagen gav mig fingret????

Min sambo fyller år idag jag skrev en dikt och la upp en fin video på hans wall och. Han vaknade nyss och jag sa grattis till han han ger mig en kall puss på kinden pch svarar: mmmm... Tack . Och jag jobbar idag från 12.00- 17.00 sedan ska jag överraska han med en motiv tårta som jag ska hänta innan 19.00 med buss vilken jävla stress för ingenting ohhhh jag blir så arg på mig själv sedan ö skde han sig något från siba tänkte gå och köpa han ett present kort . Sedn ska jag ta hem allt dett till hans föräldrar som bor i kina bara för att överraska han . Förstår ni min reaktion skulle jag bara ha struntat i att vara såhär gullig mot han när hn beter sig på detta vis känner mig så besviken ohhh!!!!!

• Svar på tråden Överraskade sambon på födelsedagen gav mig fingret????
  • Philippa

Fattar inte.. när gav han dig fingret??

• CMM

Finns Siba i Kina? Och om det gör det, kör de Fabian-reklamen på TV där också, dubbad till mandarin/kantonesiska?

Jag har en Twitter nu! twitter.com/CMM_FL
  • Anonym

Lite rörig text hänger inte riktigt med här...

• olleolle

Jag förstår ingenting av din text.
    Använd skiljetecken och använd dem där de ska vara.  Sedan kan du lära dig stava och bygga en mening så jag förstår vad det är du vill få fram.

• Anonym

Ehh vad är det han har gjort som är så fel?

• tjej87

Va? Jag fattar inget alls... Ska du flyga till Kina med en tårta? När fick du fingret av sambon och varför är du så upprörd?

• Anonym (Seriöst!!!!)

Struntsamma jag skrev detta när jag var arg

• Anonym

Du säger Grattis, han ger dig en puss och säger tack. Vad är problemet? Dikten och videon har han säkert inte hunnit se än, och resten har han ju ingen aning om att du fixat. Så vad är det du förväntar dig?

• MLB

Vad försöker du säga? Om du hittat något extremt snabbt sätt att ta sig till Kina, snälla dela med dig. Jag vill dit. Men, vad är det du anser att sambon gjort fel?

• Anonym
    Anonym (Seriöst!!!!) skrev 2012-09-10 10:14:23 följande:
    Struntsamma jag skrev detta när jag var arg
    Är det inte bättre att du skaffar en blogg där du skriver av dig om du inte vill bemöta reaktionerna i tråden?
Svar på tråden Överraskade sambon på födelsedagen gav mig fingret????