• Anonym (Seriöst!!!!)

Överraskade sambon på födelsedagen gav mig fingret????

Min sambo fyller år idag jag skrev en dikt och la upp en fin video på hans wall och. Han vaknade nyss och jag sa grattis till han han ger mig en kall puss på kinden pch svarar: mmmm... Tack . Och jag jobbar idag från 12.00- 17.00 sedan ska jag överraska han med en motiv tårta som jag ska hänta innan 19.00 med buss vilken jävla stress för ingenting ohhhh jag blir så arg på mig själv sedan ö skde han sig något från siba tänkte gå och köpa han ett present kort . Sedn ska jag ta hem allt dett till hans föräldrar som bor i kina bara för att överraska han . Förstår ni min reaktion skulle jag bara ha struntat i att vara såhär gullig mot han när hn beter sig på detta vis känner mig så besviken ohhh!!!!!

• Svar på tråden Överraskade sambon på födelsedagen gav mig fingret????
  • Myapocalypse

Ja herregud vilken hemsk sambo du har som inte bara är nyvaken när han precis vaknat utan inte ens kan lista ut vad du kommer att göra (då alltså inte har gjort än utan bara planerat) och kan vara tacksam för det!

• GangsterKermit

Hur kan du behandla tårtan med så dålig respekt? Skärpning, tårtor har också känslor...

We are free, where everything?s allowed and love comes first ♥
  • Anonym (Fru B)

Eller rent av Kin(n)a hon missade ett N i Kina =)

Fläta du sätter alltid fingret på problemt !!! Tack för en underbar läsning !!! 

• Nockanpockan
    fläta skrev 2012-09-10 11:28:26 följande:
    Här är min tolkning av incidenten:

Ts sambo fyller år och ts skriver en kärleksdikt för att fira honom. Dessutom lägger hon upp en filmsnutt för att ytterligare celebrera deras kärlek. Uppfylld av sin egen förträfflighet gratulerar hon den nyvakna sambon som till hennes stora förargelse inte omedelbart inser att han förväntas kyssa henne passionerat, dra ner henne i sängen och bedyra henne sin tacksamhet och kärlek. Idioten tror att en sval puss med sammanpressade läppar för att morgonandedräkten inte ska ta livet av henne räcker. Det gör det inte. Ts har nämligen större överraskningar på gång, det vet han inte om men det ger honom fanimig inte rätten att ovetandes om hennes intentioner inte dyrka henne. 

Ts planerar nämligen att uppoffra sig och hämta en motivtårta trots att hon arbetar fem timmar i sitt anletes svett bara för att sedan, för sin sambos och motivtårtans skull, trängas på kommunala fortskaffningsmedel ihop med människor hon garanterat inte ens vills tå nära. Fatta förnedringen i det.

Nu har den nyvakna egoisten också önskat sig något från Siba, vilket innebär att hans söta sambo tänker sig en tur dit för att plocka upp ett ganska så tungt presentkort. Detta ska hon sedan tillsammans med motivtårtan leverera till svärföräldrarna (som kanske bor i Asien, kanske i Knivsta), vilket förstås även det är en gigantisk kraftansträngning som borde ha belönats på ett extremt mycket mer tacksamt sätt av den nyvakne och okänslige. 

Så här gullig är alltså ts och vad får hon tillbaka? Ingenting. En jävla puss bara.
    Det förstår väl alla att det är värt en tråd på Familjeliv. Fan vet om det inte också kan vara orsak till någon form av anmälan samt den givna och klassiska födelsedagsdumpningen. Det är ju orimligt själviskt av den nyvakne att inte ta hänsyn till ts känslor på sin egen födelsedag! En födelsedag som i stort sett bara är till för att ts ska få njuta av att hösta in hyllningarna över sin påhittighet, sin omtänksamhet och sitt engagemang i sin förstockade och knölaktige sambo.

Nä, här får vi allt ställa oss bakom ts. Det tycker jag faktiskt.  
    BÄSTA! Skrattande

Min tolkning också fast jag inte kunde komma på samma förträffliga formulering!

*Bugar* 
  • maaammaaa

Säljer de fuck You finger tårtor på Siba...eller vad handlar det om? Jag fick en bra ide illafall till min mans födelsedag.

• Scarlet 0007

Fantastisk tråd

"den nyvakne egoisten" heheheeee

• Nockanpockan

Hon ska överraska honom genom att dra till Kina, till hans föräldrar, med motivtårtan.. Ska han med eller var det överraskningen? 

Och hujeda mig han var inte inne på Facebook det första han gjorde när han började kvickna till? Eller hur skulle han veta om videon på wallen= ( För jag antar att det är fejjan hon menar.. )

• kohler12
    Anonym skrev 2012-09-10 11:33:22 följande:
    Oaktat vad det är för bild så hade jag skrattat ihjäl mig om jag fått en motivtårta
    Min kille fick en tårta med en bild som han hade önskat sig :) är inget fel på det faktiskt,

• Anonym
    kohler12 skrev 2012-09-10 14:16:19 följande:
    Min kille fick en tårta med en bild som han hade önskat sig :) är inget fel på det faktiskt,

Eeeh? En vuxen (antar jag) man som önskar sig bild på tårta?! Och inte ens som nå'n knäpp skämtöverraskning utan för att han ÖNSKAT det?!
  • kohler12
    Anonym skrev 2012-09-10 14:18:16 följande:

Eeeh? En vuxen (antar jag) man som önskar sig bild på tårta?! Och inte ens som nå'n knäpp skämtöverraskning utan för att han ÖNSKAT det?!
    tror ts kille kanske är trött vi vet inte om han har festat i helgen 

Svar på tråden Överraskade sambon på födelsedagen gav mig fingret????